Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2008, 12:20   #1
Medlem
 
labbeline sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Pris på symaskin??

Jeg har en gammel Husquarna symaskin som jeg har arvet etter svigermor, men den irriterer vettet av meg... Tråden ryker og henger seg opp til alle tider... De nye må vel være betydelig bedre enn som så?? Jeg ønsker meg en ny, men hvor mye må men ut med for å få en grei maskin? 3000 - 5000?? Og hvilket merke skal være det beste?? Jeg har også lyst til å gå på et sykurs, men finnes slik?? Håper dere superflinke sydamer kan svare meg..
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 12:31   #2
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: Pris på symaskin??

Du får en elektronisk singer til 2300,- Den heter 7462, og jeg har den selv. Stødig og god maskin.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

SINGER 7462
28 sømvalg, 2 knapphull, trykk på tasten-bruksmåte, spoleinnlegg fra topp, 6-punkt gripervennlig transportør, automatisk nålitræder,
13 nålposisjoner
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 12:36   #3
Seniormedlem
 
lille L sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pris på symaskin??

Det er mange gode maskiner på markedet. Se på finn.no der finner du et par store forhandlere. Både janome, pfaff, husqvarna, singer osv.. har gode maskiner i prisklassen som du setter opp
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

Min hobbyverden
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com