Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2008, 22:02   #1
Supermedlem

Shipui sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Harstad
Meldinger: 718
MP Rating: 0% (0)
Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.
sur Problemer med knappehullssøm på Janome Jubilee 85

Håper det er noen som kan hjelpe meg, for nå er jeg rimelig irritert Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjøpte Janome Jubilee for en stund siden, men har ikke fått brukt den noe særlig siden jeg har vært gravid med bekkenløsning Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå er endelig jenta ute, og jeg er i gang med å sy dåpskjole. Får imidlertid ikke til å sy knappehull! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg har fulgt bruksanvisninga til punkt og prikke, men jeg når jeg har fått sydd venstre side av knappehullet får jeg meldinga "pull down bh lever", mens maskinen piper og stopper helt! Men jeg har jo dratt ned knappehullsspaken, så jeg forstår ikke helt hvorfor den protesterer? Er det en feil på maskinen min, eller er det bare meg det er noe galt med? Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har allerede sendt tilbake én maskin som det var feil på, har ikke lyst å sende enda en i retur Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 15-09-2008, 12:14   #2
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,542
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Problemer med knappehullssøm på Janome Jubilee 85

Har du prøvd å dra litt i spaken mens den er nede? Jeg har også fått denne mld et par ganger, men har bare dratt litt i den, også syr den videre.

Håper du får det til da PS Og du, få se bildet når du er ferdig da

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 13:28   #3
Supermedlem

Shipui sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Harstad
Meldinger: 718
Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.
Sv: Problemer med knappehullssøm på Janome Jubilee 85

Har prøvd alt mulig. Hvis jeg tar spaken litt opp, og så ned igjen, får jeg sy videre, men den syr bare helt feil.. Den fortsetter å sy et stykke framover i sikksakk, så det blir jo rett, men så syr den høyre side helt feil, bare vanlig rettsøm nedover der det skal være sikksakk, og ikke stopper den av seg selv heller slik jeg har forstått det som at den skal gjøre..

Skal prøve litt mer i kveld når mannen kan ta ungene. Minstejenta sover, men fungerer vel dårlig å sitte og slenge ut stygge ord med 3åringen ved siden av meg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:20.