Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-02-2007, 12:32   #1
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,800
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Ramme 30 x 30 cm

Er det noen som vet om/ hvor det går an å få tak i ramme ca str 30 x 30 cm?
Helst uten at det koster skjorta...

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-02-2007, 12:38   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ramme 30 x 30 cm

Er litt usikker.
Som datascrapper er jeg avhengig av kvadratiske rammer ja. Har lett mye, og har funnet en del plasser. Jeg bruker 20*20 cm da. Vet ikke om de samme stedene har i 30cm.

Jeg har funnet på Ikea, Nille, fotobutikker og Obs

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 12:15   #3
Medlem

Lonelotte sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.

Jeg vet at en del scrappe butikker har det, for det er 12 x 12 inh (30x30 cm) som oftes brukes.
Jeg var på scrapphandleren på alna (smallvollveien) hvor de hadde noen innmari kule rammer, hvor enn kunne skifte bilde etter ønske, uten noe hokkus pokkus. Tror den kostet litt under 300 kr. vet ikke hva som er relativt jeg.

Lykke til på jakten etter rammer

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 12:20   #4
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for tips
Det er i alle fall en scrappebutikk i området her, så jeg får dra dit en dag.
IKEA hadde 50*50, og det ble litt voldsomt.

Frosken min på tre år
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 20:46   #5
Medlem

Lonelotte sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av minniepus
Takk for tips
Det er i alle fall en scrappebutikk i området her, så jeg får dra dit en dag.
IKEA hadde 50*50, og det ble litt voldsomt.
Håper du finner det på scrappe butikken din

Jeg vet om flere butikker i stavanger området, så det er bare å spørre

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 21:56   #6
Medlem

Karita79 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 419
Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.

Jeg ha også sett det på elite foto. Der hadde de flere rammer og kosta under 200 kroner.
Karita79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2007, 08:36   #7
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Karita79
Jeg ha også sett det på elite foto. Der hadde de flere rammer og kosta under 200 kroner.
Hvilken butikk var det?

Frosken min på tre år
Gammel 27-02-2007, 17:43   #8
Medlem

Karita79 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 419
Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av minniepus
Hvilken butikk var det?
Det var en fotobutikk som ligger i oasen stor senter.
Karita79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2007, 09:05   #9
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Karita79
Det var en fotobutikk som ligger i oasen stor senter.
Det var litt langt, dessverre.

Frosken min på tre år
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:35.