Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-01-2007, 00:57   #1
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 961
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.
Scrapbooking

Nettop startet med dette, og fått skikkelig dilla! Helt nybegynner, og får det jo slettes ikke like fint til som jeg ser rundtomkring på nettet.. Men gøy er det!
Lurer på hvordan jeg får Kantene til å se slitt/gamle ut?? Noen som vet hva jeg trenger for å få det til? (sikkert dårlig forklart, jeg er ikke helt inne i terminologien ennå )
Gammel 03-01-2007, 12:36   #2
Veteranmedlem

Elisa-77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 3,767
MP Rating: 0% (0)
Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.
Sv: Scrapbooking

Så vidt jeg vet er det to muligheter

* slipe/pusse kantene med neglfil eller sandpapir (pass da på at du ikke skraper opp selve bildet)

*bruke maling eller stempelpute til å "male" rundt (letteste alternativet.
Pass for all del på at malinga eller stempelputa er syrefritt.

Lykke til videre.
Gammel 03-01-2007, 12:42   #3
Seniormedlem

beth sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,574
beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.

Jeg har en sånn skrape til å fikse kantene på ark og bilder. Er også nybegynner så jeg husker overhodet ikke hva det heter, men billig var den, og den lager kanter som ser litt slitt ut, eller bare ikke så rett avklipte. Kantskrape, om du skjønner...
Gammel 03-01-2007, 12:48   #4
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av beth
Jeg har en sånn skrape til å fikse kantene på ark og bilder. Er også nybegynner så jeg husker overhodet ikke hva det heter, men billig var den, og den lager kanter som ser litt slitt ut, eller bare ikke så rett avklipte. Kantskrape, om du skjønner...
Edgescraper tror jeg det kalles.

Jeg har en pakke med neglfiler kjøpt på apoteket fra Medica, og det fungerer helt fint, og er rimelig.
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2007, 01:24   #5
Medlem

LilleBulle sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Aurskog/Høland
Meldinger: 206
LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.LilleBulle er fantastisk mot andre.

har sett så mange fine scrapbooks - og har så lyst til å lage jeg oxo... noen som kan fortelle hvordan dere gjør det? -noen gode tips?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:13.