Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-08-2006, 22:40   #1
Veteranmedlem

susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 3,696
MP Rating: 0% (0)
susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.
hyper Se hva jeg har strikket !!

Har aldri fått dreisen på strikking, og mønser skjønner jeg ikke noe av. Ekte borderijente jeg men nå måtte jeg bare ha nåe å holde på med og fikk ideen om å strikke en poncho til vesla mi

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så enkelt og kjapt så nå lager jeg en blågrønn også

Litt stolt da
Gammel 31-08-2006, 00:27   #2
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,403
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.
Sv: Se hva jeg har strikket !!

Kjempefin var den Særlig på den søte jenta Syns du er knallflink til å strikke Var ekstra søtt med det hjerte på
ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2006, 00:38   #3
Seniormedlem

jorisk1 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 1,511
jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.

Den var kjempefin!!!

Må si du har vært flink!

jorisk1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2006, 10:06   #4
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Den var super-fin.
Også så skjønn på veslejenta di da.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2006, 10:11   #5
Seniormedlem

Kine82 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,676
Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi.. den var kjempefin susse..
Gammel 31-08-2006, 10:28   #6
Veteranmedlem

Elisa-77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 3,767
Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.

Kjempe fin!
Gammel 31-08-2006, 10:43   #7
Veteranmedlem

maribo sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Orkanger
Meldinger: 3,230
maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.

Den var kjempefin!!!!!!
Gammel 31-08-2006, 10:49   #8
Medlem

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: I et lite kvitt hus
Meldinger: 173
Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.

OIOI har du mønster.....?
Gammel 31-08-2006, 10:57   #9
Veteranmedlem

Tvilling sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 4,212
Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.

Å den var skikkelig fin.

Jeg skjønner ikke noen ting av strikkemønster jeg, liker å brodere jeg også.
Men skulle ønske jeg kunne strikke.
Tvilling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2006, 11:28   #10
Veteranmedlem

susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 3,696
susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuttan
OIOI har du mønster.....?
Dessverre, kun strikket med litt fantasi. Rett og slett to trekanter i hullstrikk, målte på henne underveis. Sydd sammen ytterst på skuldrene, satt på to gamle treknapper for å gjøre den tetter rundt halsen. Brukte mindre en ett nøste babyull fra Europris til 16,-
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:41.