Sitat:
|
Opprinnelig postet av lille L
Denne uken kjøpte jeg meg symaskin  Hadde aldri trodd jeg kom til å kjøpe meg det..
Her er mine to første prosjekter. Til å aldri ha tatt i en symaskin siden 1992, da på ungdomsskolen, så er vel ikke dette verst?  Fant ut underveis at det finnes vel noe lettere prosjekter, men det er moro for det..
Sove pose nå til sommeren, sydd i tynn stoff bomullsfløyel. Utrolig mykt og deilig stoff..  Lyserosa med små søte sauer på...
Denne er ikke helt ferdig, men ikke langt i fra. Mangler litt sying rundt armene og fin justeringer i halsen. Til slutt skal det settes inn trykknapper i skrittet, og i halsåpningen. Stoffer falt jeg pladask for, små søte blomster på gammelrosa bunnfarge. Stoffet er i fløyel, stretch fløyel. Utrolig mye stretch i, og nydelig mykt. Det stripete stoffet er bomull med stretch i.

|
Så superduper flink du har vært, lille L
LIkte veldig godt den heldrakten

Kan ikke tro at du ikke har vært borti ei symaskin siden ungdomsskolen.
Kjenner igjen gleden over å klare å produsere noe man er fornøyd med. Selv fant jeg fram symaskinen i fra langt inni skapet rett etter påsketider. Da hadde den stått der i 10-12 år. Hadde heller ikke vært borti noen symaskin siden barneskolen, så det er moro å lage noe andre liker. Har blitt noen MT'er og BuggyBoots etter det