Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2007, 23:12   #101
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Skrytetråd.Vis frem det du har laget og vær stolt.

Jøss og jøss så flinke dere er alle sammen.
Må virkelig bøye meg i støvet over alle de fine kreasjonene!!
Bibbi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2007, 23:28   #102
Supermedlem

Positiv :) sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 525
Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.

Jeg syntes virkelig at du har vært flink Lille L, om du aldri har tatt i en symaskin før så er det tydelig at dette ligger for deg Skikkelig bra!
Gammel 14-07-2007, 23:42   #103
Seniormedlem

lille L sin avatar

Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Positiv :)
Jeg syntes virkelig at du har vært flink Lille L, om du aldri har tatt i en symaskin før så er det tydelig at dette ligger for deg Skikkelig bra!

Tusen takk
Hehe, ja er under hard opplæring av svigermor her, må utnytte hjelp og tips før vi drar hjem fra ferie. Men syns det her er ustyrtelig morsomt. Og hvertfall når jeg får det til! Trodde disse prosjektene var små og enkle, helt til jeg så svigermors uttrykk da jeg fortalte hva jeg drev med.. Men jeg fikk det til..!
Gammel 15-07-2007, 07:23   #104
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,257
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lille L
Denne uken kjøpte jeg meg symaskin Hadde aldri trodd jeg kom til å kjøpe meg det..

Her er mine to første prosjekter. Til å aldri ha tatt i en symaskin siden 1992, da på ungdomsskolen, så er vel ikke dette verst? Fant ut underveis at det finnes vel noe lettere prosjekter, men det er moro for det..

Sove pose nå til sommeren, sydd i tynn stoff bomullsfløyel. Utrolig mykt og deilig stoff.. Lyserosa med små søte sauer på...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne er ikke helt ferdig, men ikke langt i fra. Mangler litt sying rundt armene og fin justeringer i halsen. Til slutt skal det settes inn trykknapper i skrittet, og i halsåpningen. Stoffer falt jeg pladask for, små søte blomster på gammelrosa bunnfarge. Stoffet er i fløyel, stretch fløyel. Utrolig mye stretch i, og nydelig mykt. Det stripete stoffet er bomull med stretch i.

Så superduper flink du har vært, lille L

LIkte veldig godt den heldrakten Kan ikke tro at du ikke har vært borti ei symaskin siden ungdomsskolen.

Kjenner igjen gleden over å klare å produsere noe man er fornøyd med. Selv fant jeg fram symaskinen i fra langt inni skapet rett etter påsketider. Da hadde den stått der i 10-12 år. Hadde heller ikke vært borti noen symaskin siden barneskolen, så det er moro å lage noe andre liker. Har blitt noen MT'er og BuggyBoots etter det
Gammel 15-07-2007, 07:24   #105
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,257
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Denne pappavennlige MT'en ble jeg ferdig med i gårkveld:

Gammel 15-07-2007, 12:44   #106
Supermedlem

loke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 780
loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.

Signerer denne
Sitat:
Opprinnelig postet av Bibbi
Jøss og jøss så flinke dere er alle sammen.
Må virkelig bøye meg i støvet over alle de fine kreasjonene!!

Good girls go to heaven.
Bad girls go everywhere!

Prinsessa er ventet 7 mai.

5 oktober 2007
loke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2007, 23:51   #107
Seniormedlem

lille L sin avatar

lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Noen som vil skryte litt her også?

Jeg har så lyst å sy snuggle, skal ut å se etter stoff i morra!

Sist endret av lille L; 24-07-2007 kl 08:44.
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 10:21   #108
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Må man ha tilgang til drt forumet lille L? Kom bare opp på en samleside...

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 10:29   #109
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå var det jaggu kommet mye fint inn her!
Gammel 16-07-2007, 10:50   #110
Seniormedlem

lille L sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu
Må man ha tilgang til drt forumet lille L? Kom bare opp på en samleside...

Hadde skrevet en feil i url'en. Nå skal det funke

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:35.