Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2008, 21:56   #1121
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,998
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skrytetråd.Vis frem det du har laget og vær stolt.

Så stilig bukse, den så skikkelig deilig ut!

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 22:18   #1122
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 17:35   #1123
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

I går endte vi opp på legevakta sent, og dermed ble fotografantrekket påbegynt kl 23. Med hjertet i halsen satte jeg i gang broderimaskina og starta på prosjektet. Den maskinen er ikke akkurat musestille Kan tilføye at pga snørrete, sure unger ble fotograftimen punktert og vi må tilbake den 12 des. Mønsteret er mitt eget, og kjolene er sydd i tykk ullfleece. Broderiene foran er "mamma og pappa med baby" sett. Et motiv av hver, på hver kjole. Navnene dems er brodert på bak. Wave søm effekt på alle kantene. Str 92/98 og 68

Foran, viser broderimotivet "pappas baby" på den minste, og "mammas baby" på den største
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bak, med navner på

Nærbilde... kjolene er laget i samme stoff, det er bare lyset som gjør at de ble forskjellige...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg hadde på meg denne, og samboer sort bukse med skjorte i samme lilla/rosa farge
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 28-11-2008, 18:51   #1124
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Ny LO fra meg. Tester ut en ny stil jeg liker veldig godt, men som jeg ikke har brukt mye før..

Dette er da pandaen, yndligskosedyret mitt som har vært med meg siden den dagen jeg ble født, og som fortsatt er med hver gang jeg skal overnatte noe sted

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 19:09   #1125
Seniormedlem

lille L sin avatar

lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Disse ble laget for lenge siden, men hadde visst glemt å blogge dem.

Deilig er den himmel blå, er brodert første verset her. Pynten er tatt fra en gammel barnetegning jeg har fått en gang i tiden. Bak er "mamma og pappas engel" brodert på

Første strofe fra Papegøyen i Amerika er brodert på her, og en papegøye og noter er pynta opp med. Bak er teksten "falleri å fallera" brodert på

Epler og pærer er moro, strofe fra barnerimet er brodert på. Og kjolen er pyntet med epler, pærer og et tre
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kunne vært bedre bilder.. men men, disse ble tatt på hyrten og styrte for lenge siden da de skulle legges fort og gale ut i bloggen
Gammel 30-11-2008, 22:39   #1126
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

I kveld ble denne genseren til, spent på hvem av gutta den passer til

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 22:48   #1127
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Så søt genser Lykke.

Jeg har laget adventskallender til meg selv:

Også har jeg strikket skjerf og grytekluter

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.[/

-- Leif Askeland --
Gammel 01-12-2008, 00:30   #1128
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 11
wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.wishful er som en lysfontene.

saa utrolig flinke dere er! *sikle sikle*
Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01654.JPG (26.4 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg DSC02134.JPG (35.0 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg DSC01900.JPG (39.1 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg sp1.jpg (13.8 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg DSC01978.JPG (33.9 KB, 12 visninger)
wishful er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2008, 09:46   #1129
Seniormedlem

lille L sin avatar

Denne er laget til meg selv i myk ullfleece. Wave søm som kanteffekt, og broderier til pynt. Denne er litt lenger enn den forrige jeg lagde til meg selv. Første vers av lykkeliten er brodert på foran, sammen med mamma og pappas baby som jeg brukte på jentenes kjoler her for noen dager siden. Oppe ved brystet er det håndavtrykk og fotavtrykk. Den ene håntrykket ble ikke helt bra da, og i farten tenkte ikke jeg på at det ikke ville bli helt bra når jeg broderte det ut heller. Men men.. det gikk fort og gæli i går.. kjolen ble mekka sammen fra kl 20 til 22, med besøk.. så jeg lot det bare være Bak er det bare et enkelt broderi, en rose med to ringer som ligger ved siden av

Gammel 02-12-2008, 21:51   #1130
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Sv: Hello Kitty lue

Da har jeg fått laget matchende bukse til genseren, spent på om den passer lillebror :

Gi blod!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:12.