I går endte vi opp på legevakta sent, og dermed ble fotografantrekket påbegynt kl 23. Med hjertet i halsen satte jeg i gang broderimaskina og starta på prosjektet. Den maskinen er ikke akkurat musestille Kan tilføye at pga snørrete, sure unger ble fotograftimen punktert og vi må tilbake den 12 des. Mønsteret er mitt eget, og kjolene er sydd i tykk ullfleece. Broderiene foran er "mamma og pappa med baby" sett. Et motiv av hver, på hver kjole. Navnene dems er brodert på bak. Wave søm effekt på alle kantene. Str 92/98 og 68
Foran, viser broderimotivet "pappas baby" på den minste, og "mammas baby" på den største
Bak, med navner på
Nærbilde... kjolene er laget i samme stoff, det er bare lyset som gjør at de ble forskjellige...
Jeg hadde på meg denne, og samboer sort bukse med skjorte i samme lilla/rosa farge
Ny LO fra meg. Tester ut en ny stil jeg liker veldig godt, men som jeg ikke har brukt mye før..
Dette er da pandaen, yndligskosedyret mitt som har vært med meg siden den dagen jeg ble født, og som fortsatt er med hver gang jeg skal overnatte noe sted
Disse ble laget for lenge siden, men hadde visst glemt å blogge dem.
Deilig er den himmel blå, er brodert første verset her. Pynten er tatt fra en gammel barnetegning jeg har fått en gang i tiden. Bak er "mamma og pappas engel" brodert på
Første strofe fra Papegøyen i Amerika er brodert på her, og en papegøye og noter er pynta opp med. Bak er teksten "falleri å fallera" brodert på
Epler og pærer er moro, strofe fra barnerimet er brodert på. Og kjolen er pyntet med epler, pærer og et tre
Kunne vært bedre bilder.. men men, disse ble tatt på hyrten og styrte for lenge siden da de skulle legges fort og gale ut i bloggen
Denne er laget til meg selv i myk ullfleece. Wave søm som kanteffekt, og broderier til pynt. Denne er litt lenger enn den forrige jeg lagde til meg selv. Første vers av lykkeliten er brodert på foran, sammen med mamma og pappas baby som jeg brukte på jentenes kjoler her for noen dager siden. Oppe ved brystet er det håndavtrykk og fotavtrykk. Den ene håntrykket ble ikke helt bra da, og i farten tenkte ikke jeg på at det ikke ville bli helt bra når jeg broderte det ut heller. Men men.. det gikk fort og gæli i går.. kjolen ble mekka sammen fra kl 20 til 22, med besøk.. så jeg lot det bare være Bak er det bare et enkelt broderi, en rose med to ringer som ligger ved siden av