Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-07-2007, 12:19   #141
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,257
MP Rating: 0% (0)
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.
Sv: Skrytetråd.Vis frem det du har laget og vær stolt.

En liten og søt ZOO-Mei Tai!1

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Baksiden
Gammel 24-07-2007, 08:44   #142
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Bare sniker meg stille inn i tråden her for å si at syforumet er flyttet til ny server.
Gammel 24-07-2007, 13:22   #143
Medlem

HollyAmi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Nordpå!
Meldinger: 236
HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av unnihg
egenkomponert brettesnøggel til bilstol som også kan brukest til teppe.
Den der brettesnøggel var ikke så dum!!!!
Kan du si meg målene på den?
Hvor lange er glidelåsene?

mars 06

juni 08

HollyAmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 13:45   #144
Medlem

HollyAmi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Nordpå!
Meldinger: 236
HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.

Dette gjør jeg når jeg har tid. (Elsker også å sy, så kanskje kommer det noen bilder av det også etterhvert...) Mine tre siste akrylbilleder. Måler 1 gange 1 meter. Har flere, men de fleste billeder jeg maler blir gitt bort i gaver.

mars 06

juni 08

HollyAmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 15:13   #145
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Utrolig flotte bilder !
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 10:28   #146
Medlem

Meldinger: 233
ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.

Så utrolig mye flott som blir laget!!!
Gøy å kunne få litt inspirasjon fra andre (iallfall i tankene mine, ikke så mye konkret som er kommet ut av det enda...)
ny_her er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 14:34   #147
Seniormedlem

lille L sin avatar

lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Disse skal nå sendes til ei dame her på NM Spesialsydde inserts til
Britax two way Elite, og HTS Combi sete. Fytti det var mye mer jobb enn jeg hadde trodd. Ørten forskjellige mål på vingebreddene Litt vanskelig når jeg ikke hadde setene her til å måle og se etter også.. men men, fikk tegna opp en mal etter de målene jeg fikk tilsendt. Syns det ble bra jeg.. hehehe ..

Britaxen

Htsen
Gammel 25-07-2007, 21:45   #148
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Denne har jeg strikket for en på et annet forum.
Gammel 25-07-2007, 22:50   #149
Seniormedlem

lille L sin avatar

lille L fikk seg spisestol med pute fra IKEA i helga, og en plastpute som hører til. Men den er jo guffen og klam. Så da lagde jeg et trekk i myk fleece heller. Med glidelås bak, slik at det kan taes av å vaskes

Gammel 25-07-2007, 22:57   #150
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 6,728
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Lille L, oi så bra, det skal jeg jammen meg gjøre også!!!

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:11.