Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2007, 08:33   #181
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
MP Rating: 0% (0)
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.
Sv: Skrytetråd.Vis frem det du har laget og vær stolt.

En smekke
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vann og vinnavstøtende boots
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 09:58   #182
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Den smekken er jo bare sååå søt!!!!
Bootsene var flotte og så praktisk med vind og vannavstøtende da!!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 11:10   #183
Tidl.bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kloke damer: Jeg prøvde meg på slike boggie boots, og kan være den første til å si at de var ren fiasko...
Så etter oppskrifta på tett inntil, med bilder og alt... Men klarte det altså ikke.
Hvilke mål brukes? Noen som kanskje vil sende meg en PM med litt tips og råd?
De jeg lagde ble så trange i toppen, passa ikke til andre enn hunden vår...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 11:44   #184
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

På sykroken ligger det hvertfall bilder av mange...
Gammel 03-08-2007, 11:58   #185
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine siste luer kan ses i bloggen min

Skrytetråden min

Sist endret av shamu; 03-08-2007 kl 16:32.
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 16:50   #186
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jøye meg så flinke dere er
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 17:39   #187
Medlem

Lumpy sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 416
Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.Lumpy er fantastisk mot andre.

Så flinke dere er alle sammen! Kjempeimponert!

Mooica: Så fin smekke! Får nesten lyst til å prøve selv...
Gammel 03-08-2007, 19:18   #188
Tidl.bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av lille L
På sykroken ligger det hvertfall bilder av mange...
Hva er målene øverst på bootsen og hva er målene nederst? Sånn for å ha noe å gå etter...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 23:15   #189
Supermedlem

kengumamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Setermoen
Meldinger: 1,136
MP Rating: 100% (3)
kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.

Nei, nå må jeg si som farmor: Nå gir jeg meg ende over!
Helt utrolig hva dere får til...jeg har ikke rørt en symaskin siden barneskolen, men nå fikk jeg virkelig lyst på en Kunne kjøpt ALT i denne tråden jeg! Nå må jeg ha en baby til. Noen som tar opp bestillinger??????

kengumamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 23:47   #190
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Tarzan: det kan du evnt måle deg frem til på barnets fot Og så legger du bare litt ekstra mye rundt foten.

Kengurumamma: Bestillinger på ting eller babyer ?
gå inn her heller. Der kan det hende du finner noe du har lyst på

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:56.