Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-04-2008, 15:24   #1
Supermedlem
 
Rene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 503
MP Rating: 0% (0)
Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.
smykker....

Er det noen som lager smykker selv.. .Har så lyst til å prøve meg på dette... Men synes det er så vanskelig det med de forskjellige festemåtene på lås og tråd...Og så finnes det jo så mye forskjellige tråd og fester... Hva er best? Er det ikke noen her som har noen gode tips?? Hva slags utstyr må jeg ha?? Finnes det noen gode nettsider om dette?? Hva anbefaler dere at jeg begynner med?
__________________
Fra mamma til to skjønne små...
Rene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2008, 15:41   #2
Medlem
 
Villblomst sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 386
MP Rating: 0% (0)
Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.
Sv: smykker....

på snartmamma.com er det ei som kaller seg smykkegal. Hun lager glass smykker.
__________________
Villblomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2008, 12:32   #3
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 93
MP Rating: 0% (0)
Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.Ingelas mamma er som en lysfontene.
Sv: smykker....

Det finnes mange fine bøker om de forskjellige teknikkene. Bibliotekene pleier å ha godt utvalg. Det aller enkleste er å tre perler på vokstråd. Hekle/strikke med metalltråd syns jeg er artig. Har også prøvd meg på å lage leddene selv ml perlene, tar lang tid så start m et armbånd... Liten avbiter og liten nebbtang kommer du langt med. (Clas Ohlson el Europris.). Glassmykker krever endel mer utstyr. Hvis du kjenner noen som har ovn og kan brenne for deg er det en stor fordel
Det finnes mange fine nettsider med perler og utstyr. Som oftest er det endel billigere enn i hobbybutikkene.
Lykke til.
Ingelas mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com