Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-02-2007, 11:56   #1
Wix
Supermedlem

Wix sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 724
MP Rating: 0% (0)
Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.
Spørsmål til scrappere

Jeg gjør litt scrapping light dvs at jeg har scrappekartong 12x12 album og limer bilder på. Tenkte å ha ganske mye tekst til bildene, og synes det blir penest om jeg skriver ut fra pc. Går det bra om jeg skriver ut med vanlig printer på vanlig kopipapir og limer inn ved siden av bildene?

Det skal visst helst være syrefritt papir, men gjør det noe med litt vanlig kopipapir som ikke er inntil bildene? Eller vil bildene likevel bli ødelagt siden de ligger i samme lommen?

Hvis alt må være syrefritt, forslag til hva jeg skal gjøre da? Kan vel ikke putte bazzill kartong i printeren eller? De er i allefall i helt feil størrelse så da må de klippes til...

Wix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2007, 12:15   #2
Medlem

Fiona sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 438
Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.Fiona er fantastisk mot andre.
Sv: Spørsmål til scrappere

På forumet www.sprapping.no finner du MASSE tips, råd og innspirasjon. Er også et eget underforum, som heter "jeg er helt ny, hjelp meg".
Det finnes også mange scrappebutikker på nettet, så det er fort gjort, å bli hektet . Lykke til.
Gammel 16-02-2007, 19:52   #3
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.

Jeg bruker vanlig skriver og skriver ut den teksten jeg vil ha speilvendt på transparet og fører det over der jeg vil ha det. Det blir nesten som rub-on's. Synes det er helt genialt, for da får jeg den skrift-typen og størrelsen jeg vil ha + at jeg kan bruke de transparentene om og om igjen, det er bare å vaske over de med fuktig papir.
kan også bruke denne metoden til bilder, mønster og slikt.

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2007, 22:13   #4
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fiona
På forumet www.sprapping.no finner du MASSE tips, råd og innspirasjon. Er også et eget underforum, som heter "jeg er helt ny, hjelp meg".
Det finnes også mange scrappebutikker på nettet, så det er fort gjort, å bli hektet . Lykke til.

Forresten blir det strålende resultat av å printe ut på bazill, både tekst og annet.
Særlig lekkert er det å printe ut sort/hvit bilder på bazzill
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2007, 17:43   #5
Veteranmedlem

Elisa-77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 3,767
Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.

Du kan godt gjøre det slik du gjør det.
For det første, mange printerark er syrefrie, vet ikke om det du bruker er det da.
For det andre, så lenge det ikk er borti bildet, så gjør det ikke noe om det ikke er syrefritt...
Gammel 19-02-2007, 09:37   #6
Tux
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 666
Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.Tux har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av mooica
Jeg bruker vanlig skriver og skriver ut den teksten jeg vil ha speilvendt på transparet og fører det over der jeg vil ha det. Det blir nesten som rub-on's. Synes det er helt genialt, for da får jeg den skrift-typen og størrelsen jeg vil ha + at jeg kan bruke de transparentene om og om igjen, det er bare å vaske over de med fuktig papir.
Du det hørtes jammen spennende ut Har du noen bilder av det du har laget da??

Lillesøster født 17. juni 2008
Tux er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2007, 14:02   #7
Medlem

Lonelotte sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.

Jeg scrapper, men jeg har aldri hørt om den geniale idèen som å printe ut på transparent og bruke det som rub-on`s.....Dette MÅ prøves straks...

Tusen takk for tipset.

Jeg er forrestn mye inne på www.rubberstamps.no og der er det også mangen idèer å hente.

Lykke til

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2007, 11:12   #8
Supermedlem

cathrine21 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: karmøy
Meldinger: 970
cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.cathrine21 har en strålende fremtid.

Sitat:
HVORDAN SKRIVER DU SPEILVENDT PÅ PC?..FØLER MEG PLUTSELIG VELDIG BLOND HER.....

stolt mamma
støttemedlem i afsjaktlag!
forelsket
cathrine21 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2007, 12:34   #9
Veteranmedlem

Elisa-77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 3,767
Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av cathrine21
HVORDAN SKRIVER DU SPEILVENDT PÅ PC?..FØLER MEG PLUTSELIG VELDIG BLOND HER.....
samme her
Gammel 28-02-2007, 10:04   #10
Medlem

Lonelotte sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.

Hjelp!!!!!

Jeg lurer fælt på hvordan du klarer å speilvende teksten???????

Har sendt PM til deg, men tenkte det kunne være lurt å skrive det her også.

Sitat:

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:13.