Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 21:45   #1
Seniormedlem

Keja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Rygge, Østfold
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.
Stoffer

Jeg skal sy voksipose selv, og jeg er ikke sikker på hvilke typer stoffer jeg skal bruke.

Jeg vil ha brun som hovedfarge og annen inni posen.

Kom med forslag alle sammen.

Keja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 10:58   #2
Medlem

HollyAmi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Nordpå!
Meldinger: 249
HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.
Sv: Stoffer

Jeg har tenkt å bruke noe brunt, bredstripet, tykt fløyel som yttertrekk, og noe mykt bommullsstoff inni.

Vet godt at fløyelet ikke er så lett å bare "tørke av", hvis det skulle grises på det, men det er noe av det jeg har liggende, derfor bruker jeg det.

Kan ellers bruke fleece både inni og utenpå...?

mars 06

juni 08

HollyAmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 20:25   #3
Seniormedlem

Keja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Rygge, Østfold
Meldinger: 1,873
Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.
Sv: Stoffer

Jeg vet ikke helt hva jeg vil bruke, vil bruke no som er varmt og som han ikke fryser i.

Jeg er veldig glad i brunt, men tenkte kanskje jeg skal ha noen andre farger.

Hvilke type bånd kan jeg bruke?

Sist endret av Keja; 15-09-2008 kl 20:29.
Keja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:34.