Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2008, 22:37   #1
Supermedlem
 
Shipui sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Harstad
Meldinger: 718
MP Rating: 0% (0)
Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.
Strikke ullbukse - enkel oppskrift?

Er det noen som vil dele ei enkel strikkeoppskrift med meg?

Har så lyst til å strikke ullbukse til snuppa (ca str 4 år), gjerne noe med tykt garn og tykke pinner. Er ikke spesielt dreven på strikking, så det må være enklest mulig.. helst bare med én farge. Gjerne med superenkel genseroppskrift som passer til..
__________________
Shipui med født 20.07.05 og født 21.07.08
Shipui er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 08:26   #2
Seniormedlem
 
milla07 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,502
MP Rating: 0% (0)
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.
Sv: Strikke ullbukse - enkel oppskrift?

Der er masse oppskrifter på garnstudio

Lykke til.
__________________


Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 09:18   #3
IOA
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 759
MP Rating: 0% (0)
IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.
Sv: Strikke ullbukse - enkel oppskrift?

Nøstebarn har oppskrift på en ribbebukse og ribbegenser som kan strikkes i en farge med 3-trådsgarn. Det er et flott sett syns jeg, og det varer lenge hvis du strikker det sånn at man kan brette opp armer og ben litt i starten.

Oppskrift og garn kan du bestille på www.nostebarn.no
__________________
IOA med verdens vakreste født 02.02.05


IOA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 19:44   #4
Veteranmedlem
 
AnneK27 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,898
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Sv: Strikke ullbukse - enkel oppskrift?

Her er noen oppskrifter
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Det er den samme buksa og som du ser i hobbytråden min. Genseren jeg har strikket i samme ribbesrikka mønster finner jeg ikke igjen men jeg kan gjerne sende deg den hvis du vil

Fler eoppskrifter
http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=18&lang=no
http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...d_id=2&lang=no
__________________
Prinsen 04 og prinsessa 07
AnneK27 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2008, 15:11   #5
Medlem
 
Mavia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 449
MP Rating: 0% (0)
Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.
Sv: Strikke ullbukse - enkel oppskrift?

Jeg har brukt denne oppskriften på alle strikkebuksene jeg har laget.

http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=12&lang=no
__________________

Mavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com