Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-01-2007, 00:22   #1
Ada
Medlem

Ada sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 348
MP Rating: 0% (0)
Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.Ada er fantastisk mot andre.
Strikkeoppskrift på heldress

Er det noen som har strikkeoppskrift på en fin, hel "lekedress"?
Aner ikke hva det heter, men en hel dress med knepping hele veien foran om dere skjønner hva jeg mener Skader ikke om det er knepping i beina også for easy access til bleien...

Har så lyst til å strikke en til junior, men jeg finner ikke helt noen oppskrifter som ser ut som jeg har lyst på...
Gammel 25-01-2007, 00:37   #2
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,435
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Strikkeoppskrift på heldress

I det siste Familien er det en heldress. Mariusmønster.

Ellers kan du sjekke her
Gammel 28-01-2007, 16:27   #3
Medlem

Mammainspe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Råde
Meldinger: 377
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.

Mamma har oppskriftene til denne blå dressen
og til denne lyse dressen
som jeg sikkert kan videreformidle...?!

Mammainspe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2007, 19:36   #4
Medlem

Karin1977 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 309
Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.

Har denna dressen till Emil.
http://nostebarn.no/default.asp?WMFN...534=2093407784. Den är super. Från nøstebarn, har oppskrift om du trenger!!

Lill prins bus född August 2005
busan född Juni 2008

Hobbybloggen
Karin1977 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2007, 20:10   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg har oppskrift på en fra Dale. Den er i mange farger. Rødt, grønt, gult, oransj og blå. Strikkes i tjukt garn på pinne nr. 5. Den er veldig lett å strikke

Ser sånn ut...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og sånn framme....

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2007, 17:39   #6
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Diddlina
Eg har oppskrift på en fra Dale. Den er i mange farger. Rødt, grønt, gult, oransj og blå. Strikkes i tjukt garn på pinne nr. 5. Den er veldig lett å strikke

Ser sånn ut...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og sånn framme....

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Denne kunne jeg virkelig ha tenkt meg oppskriften på Er det mulig å legge den ut?
Gammel 04-02-2007, 17:55   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av kristi
Denne kunne jeg virkelig ha tenkt meg oppskriften på Er det mulig å legge den ut?
Vist du sender meg en PM med mail adr. di, kan eg sende den til deg ....
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 23:25   #8
Supermedlem

Sweet Candy sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Asker
Meldinger: 1,395
Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mammainspe
Mamma har oppskriftene til denne blå dressen
og til denne lyse dressen
som jeg sikkert kan videreformidle...?!
Hviken str. går den øverste blå dressen til? Gutten min er 3, men må nok ha str. 4 år ihvertfall. Om den skulle være i litt større str., så setter jeg pris på oppskrift

Sweet Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 11:07   #9
Medlem

Maaya sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 157
Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ada
Er det noen som har strikkeoppskrift på en fin, hel "lekedress"?
Aner ikke hva det heter, men en hel dress med knepping hele veien foran om dere skjønner hva jeg mener Skader ikke om det er knepping i beina også for easy access til bleien...

Har så lyst til å strikke en til junior, men jeg finner ikke helt noen oppskrifter som ser ut som jeg har lyst på...
Heia.
Hvis du sender meg en PM med adressen din så kan jeg ta kopi av de dressene jeg har. Har oppskrift på mange. Både ensfargede og med mønster. Har kluss med cam så jeg får ikke tatt bilder for å legge ut.
Gammel 15-02-2007, 12:25   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Jordomseiling
Meldinger: 4,932
MP Rating: 100% (1)
Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde en tråd om dette før.

Bl.a. disse:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:56.