Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-04-2008, 22:26   #1
Medlem
 
labbeline sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Strikkeoppskrift til kjole?

Er det noen her inne som har en fin strikkeoppskrift på kjole, i str 2-3 år?? Har bare fått så lyst å strikke en sommerkjole til trulta mi Jeg liker veldig godt når plaggene er yndige, og gjerne med blonder på..
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 19:59   #2
Medlem
 
labbeline sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Sitat:
Opprinnelig postet av labbeline Vis post
Er det noen her inne som har en fin strikkeoppskrift på kjole, i str 2-3 år?? Har bare fått så lyst å strikke en sommerkjole til trulta mi Jeg liker veldig godt når plaggene er yndige, og gjerne med blonder på..
Ingen av dere strikkeglade damer altså som har en fin oppskrift???
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 14:13   #3
VIP-Medlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,000
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Jauda. www.garnstudio.com har vel mange kjoleoppskrifter. Men jeg kommer ikke inn på den siden nå...
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 20:29   #4
Supermedlem
 
Onyxia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Nøstebarn har en nydleig kjole som heter "hverdagskjole". Den er søt, og veldig lett å strikke. Oppskriften er i tynt ullgarn, men det kan du jo bare bytte ut i bomullsgarn, og justere pinnetykkelse hvis det trengs.
__________________
1998 2003 2005
Onyxia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 22:05   #5
Medlem
 
labbeline sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Sitat:
Opprinnelig postet av muslingen Vis post
Jauda. www.garnstudio.com har vel mange kjoleoppskrifter. Men jeg kommer ikke inn på den siden nå...
Jeg fant ikke så mange til småjenter der jeg... Kanskje det bare er meg, det da??
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 22:12   #6
Medlem
 
labbeline sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Sitat:
Opprinnelig postet av Onyxia Vis post
Nøstebarn har en nydleig kjole som heter "hverdagskjole". Den er søt, og veldig lett å strikke. Oppskriften er i tynt ullgarn, men det kan du jo bare bytte ut i bomullsgarn, og justere pinnetykkelse hvis det trengs.
Jeg fant ikke denne heller, jeg.. Enda til jeg søkte på den også.. Men i morgen skal jeg i garnbutikken og tråle gjennom oppskrifter, så det gleder jeg meg til!!!!!!
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 16:33   #7
Seniormedlem
 
ellefanten sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: vestlandet
Meldinger: 2,196
MP Rating: 0% (0)
ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Den brune er min favoritt av disse.
__________________
Storebror T 30 juni 05
Lillebror ? 24 april 09
ellefanten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 19:33   #8
Medlem
 
Tigerpuz sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Gausdal
Meldinger: 78
MP Rating: 0% (0)
Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.Tigerpuz er et navn alle kjenner.
Sv: Strikkeoppskrift til kjole?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Er kåpe, hatt og veske til den også...

Sist endret av Tigerpuz; 20-05-2008 kl 19:36.
Tigerpuz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com