Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2006, 17:52   #1
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,126
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sy etter mønster?

Er det vanskelig?

Har fått mønster i posten i dag og stoff, har tidligere bare sydd vognposer etter mønster jeg lager selv...

Det som var litt rart med de jeg har bestillt er at sømrom er innlagt i mønsteret og jeg må sy 1 cm innfor hvordan i alle dager skal jeg få til å sy nøyaktig uten å sy på en strek...

og så var det så mange deler, men kanskje jeg finner utav det når jeg får sett litt nermere på det

En gang må jo være den første

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2006, 17:59   #2
Supermedlem

jentemamma sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,217
MP Rating: 0% (0)
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.
Sv: Sy etter mønster?

Har ikke symaskinen din merker ved siden av syfoten? De fleste har det.
Hvis ikke må du bare måle opp fra nålen og lage deg et merke.

Har du merker er det så enkelt som bare det. Det er bare å midtstillenålen, legg stoffet slik at det kommer på riktig merke på maskinen og sy ivei.

Også er det utrolig mye enklere å klippe da når man slipper å legge til sømrom.
Gammel 23-09-2006, 10:48   #3
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk det til, og her er resultatet

Ullbukse til snuppa, skal sy gneser og men den er ikke ferdig...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 18:53   #4
Supermedlem

Fiffimor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 962
Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.Fiffimor har en strålende fremtid.

Den var jo kjempefin!!! Hvor fikk du tak i mønster og hva var prisen?? Kunne tenke meg en sånn bukse jeg også!!
Flink er du hvertfall!!
Gammel 23-09-2006, 20:09   #5
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sørlandstrønder
Den var jo kjempefin!!! Hvor fikk du tak i mønster og hva var prisen?? Kunne tenke meg en sånn bukse jeg også!!
Flink er du hvertfall!!
Kjøpt mønsteret i stoff og stil til 40 kr.. og sånn ser hele settet ut
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hobbybloggen
Gammel 24-09-2006, 08:14   #6
N_E
Seniormedlem

N_E sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,237
N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.N_E har mye å være stolt av.

Ja det må jeg si! Flott'a!
Gammel 24-09-2006, 19:59   #7
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,548
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.

Hvilket stoff er det du har brukt? Ullfleece?
Er dette også bestilt fra stoff og stil?
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2006, 22:33   #8
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av tyren11
Hvilket stoff er det du har brukt? Ullfleece?
Er dette også bestilt fra stoff og stil?
Har brukt ullfilt, som er vannavvisende og flekkavvisende.. snuppa var ute på lekeplassen i dag og rusjet på våt rutsjebane og lekte i våt sand.. hun var ikke våt og sanden var det bare å børste av så var hun like ren..

Hobbybloggen
Gammel 24-09-2006, 23:30   #9
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,403
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.

Du er råååå flink med symaskinen ser jeg.
Var et kjempefint sett til snuppa di!
ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2006, 08:07   #10
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.

Det ble jo kjempefint.
Dette må jeg også prøve meg på.

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:41.