Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-05-2008, 13:36   #1
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Å sy inn klær

Jeg har en bukse som jeg er syns er for vid i bena nedover. Resultatet er at den aldri blir brukt, hvis jeg ikke syr den inn.
Den er i stoff, og ikke dongeri.

Er ganske grønn, men tenkte at her skulle symaskina få slippe til. Jeg har ingenting å tape.
Jeg har satt en nål der hvor jeg ønsker at den skal være på det smaleste, men er det på innsiden eller utsiden man syr inn? Jaudå!

Håper noen mer sy-dyktige kan svare.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 14:39   #2
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: Å sy inn klær

Hvor mye vid er den?? Er den for vid bare nedover leggene, eller er den vid over hoften også? Er den for vid over hoften og ned må du ta den inn på utsiden.
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 19:27   #3
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 124
MP Rating: 0% (0)
Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.Nogette er fantastisk mot andre.
Sv: Å sy inn klær

jeg har hatt best suksess ved å legge inn på utsiden hele veien fra hoften og ned, men i tilegg lagt inn på innsiden fra kneet og ned. Hadde flere stygge bukser med sleng i, som nå er blitt så pene igjen! Er litt kjekt når det blir bra, som du sier, du har ikke noe å tape på det så sy ivei
Nogette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 20:10   #4
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Å sy inn klær

Sitat:
Opprinnelig postet av lol75 Vis post
Hvor mye vid er den?? Er den for vid bare nedover leggene, eller er den vid over hoften også? Er den for vid over hoften og ned må du ta den inn på utsiden.
Den er kun for vid fra og med lårene, altså under hoften og ned. Det er rett og slett passformen jeg ikke liker. I livet er den passelig nemlig. Men takk for gode råd! Vi gjør et forsøk.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com