Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2007, 03:02   #1
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,628
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sy trekk til voksi pose.....

Er det noen som kan hjelpe meg med oppskrift på hvordan man syr trekk til voksi posen? jeg er helt grønn når det kommer til sying, men har såååå lyst å lære
Gammel 18-11-2007, 11:20   #2
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
MP Rating: 0% (0)
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.
Sv: Sy trekk til voksi pose.....

Har du ikke et gammelt trekk du kan bruke som mal???

Jeg skal også gå i gang med å sy nytt trekk til voksiposen og har tenkt å bruke det gamle som mønster.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 21:44   #3
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,563
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg la bare dyna på stoffet og klippet rundt med ca. halvannen cm sømmonn. Markerte med knappenåler hvor hullene til snorene skulle være. Hele tida hadde jeg det gamle trekket i nærheten slik at jeg kunne se hvordan det skulle se ut til slutt.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 08:13   #4
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,628
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av emin
Jeg la bare dyna på stoffet og klippet rundt med ca. halvannen cm sømmonn. Markerte med knappenåler hvor hullene til snorene skulle være. Hele tida hadde jeg det gamle trekket i nærheten slik at jeg kunne se hvordan det skulle se ut til slutt.
takk.......
Gammel 21-11-2007, 21:45   #5
Medlem

Spirrevipp sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 484
MP Rating: 100% (1)
Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av emin
Akkurat sånn gjorde jeg det også.. Kjempeenkelt, og utrolig artig med egenkomponert trekk..
Gammel 21-11-2007, 21:49   #6
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,557
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Svigermor sydde nytt trekk til oss, og bare klippet etter det gamle trekket. Det ble innmari stilig med nytt trekk til en ellers litt sliten pose.

Det ble så vellykket at hun har sydd flere poser til andre familiemedlemmer i ettertid. Da har hun sydd "fyllet" av en gammel dyne.
Gammel 23-11-2007, 23:22   #7
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har prøvd meg på en slags bilde forklaring her

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:29.