Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2008, 15:35   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.
Symaskiner kan noen hjelpe plis

Jeg vil ha en med mange sømmer å som kan sy bokstaver(skulle så gjerne sett hvordan bokstaver di forskjellige kunne sy men det skal ikke være lett å finne) å den må tåle å sy igjennom ting

noen som har peil på hvem som er best av disse 2, hvis der vet om noen andre maskiner som kan sy bokstaver å har mange sømmer så bare si i fra, men di kan ikke være alt for dyre



Husqvarna Emerald 183
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Ny brukarvenleg computerstyrt symaskin frå Husqvarna. Ingen mekaniske brytarar. Alle saumvalg gjer du med eit fingertrykk, og valget blir vist i det oversiktlege og godt opplyste infodisplayet. Symaskina har 83 flotte saumar, som kan justerast etter ditt ynskje før du programmerer og lagrar dei. Saumane består av nyttesaumar, dekorative saumar, elastiske saumar, eit-trinns automatisk knapphol, store og små bokstavar og tal. Saumane kan enkelt justerast, speilvendast, forlengast og kombinerast for kreativt syarbeid. Du kan og lagre din favorittsaum el. navn i det innebygde minne for seinare bruk. På denna symaskina kan du sy saumar heilt opp til 7mm stingbreidde - perfekt for dekorering. Symaskina har og ein innebygd saumoversikt som alltid viser rette innstillingar. Emerald 183 har også automatisk nålstopp oppe/nede, trinnlaus hastigheitskontroll, justerbart syfottrykk, innebygd linjal, innebygd nål-i-tredar, nedsenkbar transportør, bærehåndtak og utstyrsboks plassert på friarmen. Mykje tilbehør følgjer med, bl.a. spolar, verktøy, nåler og heile ti ulike syføter. Hard plastkoffert og norsk instruksjonsbok.




Janome Jubilee 85
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ny fantastisk jubileumsmodell frå Janome. 100 nytte og pyntesaumar, 5 forskjellige knapphol, bokstavar. Enkel i bruk med LCD trykkskjerm. Elektronisk, trinnlaus hastigheitskontroll. Innebygd nål-i-tredar. Valgfri nålstopp oppe/nede. Programerbart minne. Flatt spoleinnlegg, 7 delt transportør. Leverast med hard-plast koffert, norsk instruksjonsbok og 5 års garanti.

Sist endret av Mamman Til Amina; 07-05-2008 kl 20:35.
Mamman Til Amina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 19:08   #2
Supermedlem
 
msme sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: sunnmøre
Meldinger: 538
MP Rating: 100% (1)
msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Hva med Janome Jubilee 85 da..

De andre her har jeg ikke så stor greie på
__________________





msme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 19:09   #3
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Sitat:
Opprinnelig postet av msme Vis post
Hva med Janome Jubilee 85 da..

De andre her har jeg ikke så stor greie på

takk den skal jeg sjekke ut
__________________
Mamman Til Amina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 20:37   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

dytt bytta litt påmaskina hvem av disse 2 er best takk for svar
__________________
Mamman Til Amina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 17:04   #5
Seniormedlem
 
shamu sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Jeg har ikke prøvd noen av dem, men har selv en Janome Mc660 Pro som er noen hakk dyrere, samt at jeg har testet skikkelig en Janome Easy Jeans som igjen er billigere.
Jeg hadde garantert gått for Janome.
__________________
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 17:14   #6
Veteranmedlem
 
minniepus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,982
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Jeg har en fra Brother med mange sømmer og bokstaver, noe billigere enn Husqvarna sin. Husker ikke tallet.
__________________
minniepus og frosken 10.01.06
september 2009

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 10:52   #7
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.Mamman Til Amina vil raskt nok bli berømt.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu Vis post
Jeg har ikke prøvd noen av dem, men har selv en Janome Mc660 Pro som er noen hakk dyrere, samt at jeg har testet skikkelig en Janome Easy Jeans som igjen er billigere.
Jeg hadde garantert gått for Janome.
ja har snakket med di som selger sy maskiner nå å di anbefalte janome
__________________
Mamman Til Amina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 10:15   #8
Seniormedlem
 
lille L sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symaskiner kan noen hjelpe plis

Det har kommet en modell over JJ85, som er lik JJ85, men har et par ekstra finesser som er greie. Den koster 500,- mer enn JJ85 bare. Janome Decor 4100
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

Min hobbyverden
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com