Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2006, 14:43   #1
Medlem

Storken sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 173
MP Rating: 0% (0)
Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.Storken er som en lysfontene.
Syr Bunad

Jeg har fått min etterlengtede bunadspakke! Matrialpakke til Vestfoldbudaden den gamle broderte. Har ikke kommet skikkelig i gang ennå, litt skummelt å begynne. Er det noen som har brodert vestfoldbunad? Vet ikke helt hva jeg lurer på ennå, tenkte det kunne være artig å dele veien til ferdig bunad med noen andre som syr og broderer bunad også!

Legger inn bilde av broderier etc etterhvert

Gammel 24-10-2006, 18:05   #2
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,664
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Syr Bunad

Den gamle broderte Vestfoldbunaden er jo bare kjempefin. Har ei venninne som har laget den.

Var bare så morsomt å finne deg igjen her inne. Har ikke fått med meg at du har byttet nick og fått deg ei jente som heter Eira også. Nå er det alt for lenge siden vi har møttes.

Sist endret av Elisabet; 24-10-2006 kl 18:07.
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:27.