Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2008, 09:17   #1
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,589
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Takkekort-transparentark?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Jeg holder på å lager takkekort, har best enkle bilder som jeg har laget til i PS. Også tenkte jeg å ha transparenteart uten på festet med rosa sløyfe som det bildet over. Også skal tekst og navn printes ut på det.

Noen som vet hvor man får tak på sånne ark?

Jeg var innom en bokhandel, men fann bare i A4 format, og det var enkel ark. Så blir muligens dyrt.

Finnes det blokker med det, eller større str. Eller i bilde str 10x15?(så slipper jeg hvertfall å klippe skeivt)
Gammel 11-04-2008, 20:54   #2
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,275
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Takkekort-transparentark?

Panduro har noe sånt

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2008, 09:33   #3
Juniormedlem

Turbosprell sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 22
Turbosprell er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg har kjøpt A4 blokk med disse arkene på Binders (Tybring Gjedde) og på en hobbybutikk.
Gammel 12-04-2008, 21:17   #4
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,589
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk!
Bilda kommer vel til Elkjøp i løpet av uka, så da får jeg ta meg en titterunde!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:36.