Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2006, 13:02   #1
Supermedlem

Bunny sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 567
MP Rating: 0% (0)
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.
Tips til kalendergaver!

Har dere noen tips til hva man kan ha i kalenderen til jul?
Jeg skal lage til mannen min, tenkte å kjøpe:

Flax-lodd
Sokker
Boxere
Pastill-esker
Tyggis
Sjokolade (julefigurer kanskje?)
Div snop
Tyggis
Testere på parfyme

Hva har dere tenkt på?
Gammel 12-09-2006, 13:13   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips til kalendergaver!

Det finnes masse tråder om dette på høytidsforumet.
Se her

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2006, 13:42   #3
Supermedlem

Bunny sin avatar

Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.

Jasså? Genialt! Da får jeg bare trekke meg tilbake og brodere litt til jeg da
Gammel 12-09-2006, 14:00   #4
Supermedlem

Bunny sin avatar

Jeg fant egentlig ingen ting jeg..
Det var bare forslag til små barn og aktivitetskalender.
Jeg har et ganske stort "barn" på 22 år som skal ha kalender i år
Kan ikke kjøpe duplo da

Ingen flere som kjøper kalender til sambo el?
Gammel 12-09-2006, 14:06   #5
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Samboeren min er faktisk glad i pynteting
Så i fjor besto mange av pakkene av stearinlys i flotte former, julepynt o.l. Jeg kjøpte bl.a en sånn julekule i puslespill. Sånne brikker som gjorde at det ble en rund kule tilslutt. Han digget den! Han er veldig glad i å sette ting sammen så... der kom også diverse iq-leker inn i bildet.

Ellers fikk han en del "kjøkkenting" som han ønsket seg som vinopptrekker og hvitløkspresse. Hvis man tråler huset så finner man småting man gjerne skulle hatt så.
Jeg kjøpte også blader. Donald, Pondus o.l. Og nøkkelring.

Om du går rundt på Nille, Ciro, Clas Ohlos, bokhandler osv osv så finner du HELT sikkert masse småting som mannen din trenger/blir glad for til billige penger

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2006, 14:29   #6
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 6,619
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.

Det finnes jo andre aktiviteter for store barn da
Gammel 12-09-2006, 14:31   #7
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har faktisk vært inne på samme tanken om å lage en kalender til kjæresten min. Men jeg er ikke så flink til å sy da, også har jeg ikke så veldig fantasi om hva jeg kunne sydd på kalenderen. Må jo se litt bra ut da. Men morsom tråd, skal følge med på denne tråden.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 08:44   #8
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,093
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Sambo blir alltid veldig glad for å få verktøy. Tenkte på følgende:

borkassett med masse borr. Får kassetten den første dagen, og et nytt borr hver dag.

Skiftenøkkel eller skrujernsett- ett hver dag.

Eller diverse verktøy hver dag, og en verktøykasse til å ha det i på julaften.

Tror flax kommer med noen spesiallodd rett før jul. Med 24 luker- 24 vinnersjanser.

Tegneserier/ julehefter er også populært.

Eller så kan man skrive 24 koselige lapper og gi en hver dag. (forutsetter at han er litt romantisk da...)
severini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 09:36   #9
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

24 forskjellige typer øl da????

Det må vel finnes....

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 09:43   #10
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg laget til min mann forrige året og da var det bla.annet : Ulike øl , boxere, sokker , godteri,. Vuderte å legge i et lys, en rolig cd og massageolje og deretter en lapp på "gavekort" på massage.
Går jo å legge i noe lekkert som er til deg ..(f.eks en sexy truse og topp ) og skrive at dette er til i kveld
Musikk, film , tøfft smykke , gele, deodorant, babersaker , tannbørste og andre bruksting er jo heller ikke dumt .Jeg ga noe av det sist gang .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.