Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-07-2008, 13:51   #1
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Tips til oppbevaring av stempler ?

Har du noen gode ideer på hvordan oppbevare stempler?
Da tenker jeg på ez- mount monterte stempler, og clearstamps ?

Fortell, og vis gjerne bilder.
Internettlinker til butikker etc liker vi også!

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 15:28   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips til oppbevaring av stempler ?

Mine ligger hulter til bulter i små bokser.
Det finnes jo album til å feste de i. Jeg liker litt mer surr.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 16:34   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 594
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Mange bruker tomme cd-covere vet jeg.

Jeg har mine hengende i posen sin på kroker på veggen. Ikke et optimalt system...
Gammel 18-07-2008, 16:50   #4
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,437
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg har funne det eg synes var kjempe lur oppbevaring!
Fant på clas olson gjennomsiktige mapper (med glidelås til å feste i ringpermer! Eg skal ta bilde når eg får scrappe(rotet mitt) opp på loftet
Det er kjempe kjekt og oversiktelig
Gammel 18-07-2008, 18:02   #5
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har sånne visittkortmapper, men det var så knotete å få de ut og inn at jeg ble møkk lei etter første dagen.
Vil gjerne se bilder frk.x.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:27   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en treboks med hyller i fra IKEA. Skal se om jeg finner bilde.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:31   #7
Medlem

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 193
safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.

Jeg har denne; http://scrappoglapp.no/nettbutikk/pr...oducts_id=1010 Tar ikke såååå mange stempel, men det fungerer veldig bra. Må nok kjøpe en til etterhvert.. Eventuellt denne; http://www.bikuben.com/produkter/opp...clear-stamp-st
Gammel 18-07-2008, 18:33   #8
VIP-Medlem

Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

To slike har jeg:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:49   #9
VIP-Medlem

Jeg har en DIGER pult jeg sitter ved. Og det er et sinnsykt rot oppå den. Det ser helt bomba ut (men jeg har system). Men det som er problemet mitt er arkene. Der har jeg fullstendig kaos. Noen som har forslag her? Hva gjør dere med ark som bare er brukt litt av feks.?
Gammel 18-07-2008, 18:52   #10
VIP-Medlem

Slike "leftovers" samles i poser. Lurer på hvor mye jeg har liggende om jeg leter her.
Innimellom er jeg flink til å grave litt i dem om jeg ser etter spesielle farger. Greit å prøve å få brukt opp noe hvertfall.
Kaster ingenting. ALT kan brukes til noe.

Sist endret av Mamma Rosa; 18-07-2008 kl 18:55.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:36.