Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2009, 12:48   #1
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.
trenger en hobby...

jeg KJEDER meg om kveldene...
tror jeg trenger en hobby som jeg kan sitte å pusle med om kveldene..

har dere noen forslag til meg??

jeg er helt nybegynner i alt jeg
lille rebell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 13:12   #2
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 113
Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.
Sv: trenger en hobby...

Mye kjekt her: www.panduro.no
De har en del kit som inneholder alt en trenger til f.eks. smykkelaging.
Solikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 13:13   #3
Veteranmedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,010
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å scrappe/lage kort?
Sukkersött

Eller håndarbeid, som hekle og strikke.

Velkommen til bloggen min
Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 16:03   #4
Medlem

MissM sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 106
MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.

Noen forslag: scrapbooking (også på PCn), male på lerret, silkemaling, glassmaling, såpelaging, dropslaging, lage smykker, hekling/strikking/sy, støpe stearinlys, dekorere klær med feks stoffmaling, strykemerker, stener etc, fotografere, blogge.

MissM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 16:09   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg synes det er kjekt med ting jeg kan gjøre foran TVen, så jeg strikker mye og har prøvd meg litt på hekling også. På www.garnstudio.no finner du massevis med gratis oppskrifter på ting som er heklet og/eller strikket.

Men det er også morsomt å sy (på maskin) og jeg forsøker meg på brodering (noe jeg absolutt ikke mestrer ennå). Også kan man selvsagt bruke tid på å trene hunden, dersom man har en slik
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 16:11   #6
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,705
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

The Sims 2! Advarsel: Meget avhengighetsskapende.
Gammel 07-02-2009, 18:21   #7
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,253
Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.

Smykkelaging

Scrapbooking på data'n

Lage kort

Blogging

Strikke luer, votter, leggvarmere etc med tykt garn og store pinner er noe som er veldig motiverende for en nybegynner, og fint å gjøre om man ser på tv.

Sist endret av Lottiz; 07-02-2009 kl 18:26.
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 18:40   #8
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,799
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen som har en link til scrapbooking på PC'en? Går det an å lage scrapping på nett, altså?
Jeg sitter jo og surfer, enten her eller på FB, ellers ser jeg på TV. Og det er jo ikke akkurat produktivt...... kunne vært gøy å lage noe, og være stolt av det etterpå.

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 19:28   #9
Medlem

MissM sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 106
MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Effie Vis post
Noen som har en link til scrapbooking på PC'en? Går det an å lage scrapping på nett, altså?
Jeg sitter jo og surfer, enten her eller på FB, ellers ser jeg på TV. Og det er jo ikke akkurat produktivt...... kunne vært gøy å lage noe, og være stolt av det etterpå.

Vanligvis lager man layouten (som det kalles) i et bilderedigeringsprogram. Man lager enten grafikken selv, eller finner den på nett (det finnes massevis, noe koster penger, noe er gratis) og bruker egne bilder. Men det er noe som heter Scrapblog som jeg har ment å prøve men ikke kommet igang med enda, kanskje det kan være noe? Da lager man multimedia scrabooks på nett, som man senere kan dele med andre.

MissM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 20:59   #10
Medlem

Mavia sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 449
Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.

Strikking og hekling er gøy å pusle med mens man slapper av foran TV'en, ellers er å sy barnetøy også veldig morsomt synes jeg.

Mavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:06.