Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2009, 12:48   #1
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.lille rebell har mye å være stolt av.
trenger en hobby...

jeg KJEDER meg om kveldene...
tror jeg trenger en hobby som jeg kan sitte å pusle med om kveldene..

har dere noen forslag til meg??

jeg er helt nybegynner i alt jeg
lille rebell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 13:12   #2
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 113
Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.
Sv: trenger en hobby...

Mye kjekt her: www.panduro.no
De har en del kit som inneholder alt en trenger til f.eks. smykkelaging.
Solikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 13:13   #3
Veteranmedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,010