Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2008, 21:35   #1
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 326
MP Rating: 0% (0)
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.
Trenger litt hjelp her...

Jeg har kikket litt på diverse linker, men greier ikke å finne en god oppskrift på vår/sommer vognpose med glidelås foran...noen som vil dele??

Så har jeg veldig lyst på en enkel oppskrift på sånne sko (hvis noen skjønner hvilke sko jeg tenker på da) sånne med strikk rundt
__________________





For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 10:00   #2
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 326
MP Rating: 0% (0)
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.
Sv: Trenger litt hjelp her...

Ingen som har eller vet hvor jeg finner??
__________________





For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 10:30   #3
VIP-Medlem
 
Fjolla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 6,194
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger litt hjelp her...

Hvis duregistrerer og presenterer deg, så er det sikkert noen som kan hjelpe inne på www.spam.com - der finner man tips og inspirasjon for det meste
__________________
Fjonken & Filifjonka
05.04.06 28.07.08
Småfolket sitter bakovervendt!
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 18:30   #4
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 326
MP Rating: 0% (0)
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.
Sv: Trenger litt hjelp her...

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjolla Vis post
Hvis duregistrerer og presenterer deg, så er det sikkert noen som kan hjelpe inne på www.spam.com - der finner man tips og inspirasjon for det meste
har registrert meg på spam nå, men finner ikke noen side med sytips...er det bare meg som ikke greier å lete skikkelig eller? hvor skal jeg gå videre?
__________________





For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 19:02   #5
Supermedlem
 
trøttingen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 793
MP Rating: 100% (3)
trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.
Sv: Trenger litt hjelp her...

Usj. Linken virker ikke her inne, men søk på sykroken på sol du, da kommer du frem. Det er et norsk syforum, og der inne har jeg i alle fall sett oppskrift på sånne sko (og masse annet også).
trøttingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com