Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 17:38   #1
Medlem

konepoona sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 259
MP Rating: 0% (0)
konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.
trenger noen kreative tips.

Jeg har laget en del eplesyltetøy i høst.Dette har jeg tenkt å gi bort i julegaver ol. Noen av glassene er vanlige syltetøyglass.Har også noen som er litt finere,med sånn "vippekork".Noen av glassene kan jeg froste med decopage lim,og eventuelt noen servietter med epler på.Jeg har ikke erfaring stempler og slikt.trenger jo pene etiketter varedeklarasjon, dikt eller lignene. tips : :takk:
Gammel 09-09-2008, 07:46   #2
Medlem

konepoona sin avatar

konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: trenger noen kreative tips.

dytter.
Gammel 09-09-2008, 12:01   #3
Veteranmedlem

siwen sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 3,145
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.

Oppskriften feks??

Treng også tips til pynting av glass -har laga plommelikør so sett meg å ventar i lag med deg Konepoona på kreative forslag
siwen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 13:18   #4
Medlem

konepoona sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av siwen Vis post
Oppskriften feks??

Treng også tips til pynting av glass -har laga plommelikør so sett meg å ventar i lag med deg Konepoona på kreative forslag

.
Da er vi to som venter da.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:36.