Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 10:57   #1
Supermedlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
Tror dere jeg får solgt "mor-Signe-teppet...

...jeg holder på å strikke?

Jeg begynte på et mor-signe-teppe for lenge siden. Men siden jeg er medlem av en meget produktiv strkkefamilie, har jeg fått flere tepper i gave. Og trenger ikke lenger teppet jeg har begynt på.

Dilemmaet da er om jeg gidder å strikke det ferdig? Om jeg får solgt det strikker jeg det selvfølgelig ferdig.

Det er i skikkelig god kvalitet "Alpacca-ull" og garnet var ikke billig. Jeg har kvitteringa på garnet. Det er i en kjempefin grønnfarge, så det passer både gutt og jente.

Tror dere jeg får solgt det?Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Skal jeg fortsette på det?
Gammel 21-08-2008, 11:00   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,597
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tror dere jeg får solgt "mor-Signe-teppet...

det tror jeg nok du får solgt

jeg kunne iallefall tenkt meg et slik..men må nesten vente til vi har baby i hus igjen

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 11:01   #3
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,239
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tror dere jeg får solgt "mor-Signe-teppet...

tror definitivt du får solgt. ALternativt kan du jo legge det bort til noen du kjenner godt skal ha baby. Det er jo en veldig flott gave til noen som kanskje ikke har en like produktiv familie
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:23.