Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2007, 10:38   #1
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.
Tunika/Kjole (til meg selv... )

Siden samboer var borte på firmafest i går kveld/natt, ble det til at jeg satt i timesvis foran maskinen. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Fikk laget en tunika/kjole til meg selv i bomull Det er ikke så lett å se på bildet, men det er laget i dette stoffet:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Stoffet ser julete ut, men den ble faktisk ikke så veldig det når den ble ferdig. Rundingene er ganske små og gjør det egentlig bare litt artig, syns jeg...

Bysten og jeg har like mål på skulder, byste og hofte, men ikke liv Så derfor ser den litt rar ut når den henger på bysten. Men så mye lettere det ble med den som hjelpemiddel ! Den er laget etter inspirasjon fra en 70 tallskjole. Men ingen av målene stemte med mine Så jeg måtte gjøre om omtrent hele kjolen, så til slutt var det jammen meg bare formen som var lik med mønsteret Ikke så godt å se på bildene, men kjolen er laget av slike wiener.. noe.. hehe... midtstykke med et sidestykke på hver side, samme på baksiden (der er midtstykke to deler med glidelås i tilegg), og så montert sammen. 7 deler utenom ermer og halsbelegg Sånn sett enkel å sy
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 24-11-2007, 10:44   #2
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,139
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tunika/Kjole (til meg selv... )

Så flott den ble. Du er kjempeflink til å sy da Sikert lurt med en sånn byste ja.

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 12:16   #3
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,563
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempestilig!

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 17:21   #4
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,081
MP Rating: 0% (0)
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Så stilig den var!

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2007, 01:01   #5
Medlem

Spentmamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 289
MP Rating: 0% (0)
Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.

Wow, kjempefin! Så flink du er

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:52.