Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-03-2008, 13:12   #1
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,575
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Vis fram ditt påskeegg

Med så mange kreative mammaer her så må det vel være noen som lager påskeegg de kan ha lyst å vise fram?
Ellers kanskje noen har påskeegg-malende barn i hus? Hadde vært fint med en tråd der vi kunne se dem samlet

Jeg tror vi skal lage i ettermiddag, eller kanskje i morgen.
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 18:38   #2
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,575
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis fram ditt påskeegg

Iiingen som har et lite påskeegg hjemme hos seg altså, som de vil vise fram?

Vi lagde iallefall i går. Her er mine. Har farget mine med løkskall, etter denne oppskriften
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er snuppas fargerike egg
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og sambo sine
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)

Sist endret av LindaSD; 21-03-2008 kl 18:40.
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 19:11   #3
VIP-Medlem
 
Tammis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,452
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis fram ditt påskeegg

Så flotte egg!
Vi malte egg i dag, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tråd i de så jeg får hengt de opp.. Tips?
__________________

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 19:18   #4
Supermedlem
 
riina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 822
MP Rating: 100% (3)
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.
Sv: Vis fram ditt påskeegg

Sitat:
Opprinnelig postet av Tammis Vis post
Så flotte egg!
Vi malte egg i dag, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tråd i de så jeg får hengt de opp.. Tips?
Ta en liten bit av en fyrstikk, og fest tråden i. Stapp fyrstikkbiten nedi hullet på egget- og vips!
__________________
riina
verdens heldigste mamma til keiserene
storebror P mars 02 og lillebror L oktober 07
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 19:18   #5
Supermedlem
 
riina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 822
MP Rating: 100% (3)
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.
Sv: Vis fram ditt påskeegg

Flotte egg, forresten LindaSD!
__________________
riina
verdens heldigste mamma til keiserene
storebror P mars 02 og lillebror L oktober 07
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2008, 19:25   #6
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,575
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis fram ditt påskeegg

Sitat:
Opprinnelig postet av Tammis Vis post
Så flotte egg!
Vi malte egg i dag, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tråd i de så jeg får hengt de opp.. Tips?
Jupp, har gjort sånn som riina sier ja.
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:23.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com