Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-07-2007, 21:33   #1
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
~vis meg din scrapping! Digital eller papir~

Disse kan jeg ikke skryte på meg selv, for disse har Alvejenta laget for meg her inne Hun er veldig flink og jeg MÅ bare vise dem frem!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gleder meg sånn til jeg får albumet!
Gammel 18-07-2007, 21:36   #2
Supermedlem

~alvejenta~ sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 812
~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.
Sv: ~vis meg din scrapping! Digital eller papir~

Så søt du er vennen!!
Må bare legge til at den nederste, "Gladjenta" er en scraplift av Fjollas "Stjerna vår". Falt helt for den, og måtte prøve å lage den selv

Spennende å se hva dere andre lager!!!
Gammel 19-07-2007, 15:22   #3
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 348
maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.

Kjempe fine!
Flink du, ~Alvejenta~!

Babyliten er blitt 1 år, og stor gutt
maiella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2007, 21:42   #4
Supermedlem

~alvejenta~ sin avatar

~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.

Takk takk!

Resten av LO'ene mine ligger her:

www.alvescrapp.blogspot.com

Tar også imot bestillinger på diverse kort og albumsider
Gammel 19-07-2007, 23:13   #5
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Alvejenta er flink ja!

Jeg venter spent på at mine skal ramle ned i postkassen!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2007, 09:56   #6
Medlem

Petronella sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 363
Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.Petronella er fantastisk mot andre.

Dette var kjempefint - så flink du er alvejenta!
Gammel 20-07-2007, 20:50   #7
Supermedlem

~alvejenta~ sin avatar

Takk

Få se flere da!!
Gammel 20-07-2007, 21:57   #8
Supermedlem

riina sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 796
MP Rating: 100% (3)
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.

Lekkert...! Får lysst til å scrappe igjen jeg også, etter verdens lengste tørke omtrent!
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 22:03   #9
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Norge
Meldinger: 547
MP Rating: 100% (2)
Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.

Kjempestilig! Sånne har jeg kjempelyst å lære å lage! Disse var nydelige!
Vinga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 23:01   #10
Supermedlem

kengumamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Setermoen
Meldinger: 1,136
MP Rating: 100% (3)
kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~alvejenta~
Takk takk!

Resten av LO'ene mine ligger her:

www.alvescrapp.blogspot.com

Tar også imot bestillinger på diverse kort og albumsider
Så utrolig flink du er!!!
Jeg er i startfasen selv på "papir-scrapping"...blir aldri helt fornøyd, men håper man får mer teken etterhvert som man prøver seg frem Nå fikk jeg lyst til å bestille hos deg! Du scrapper digitalt? Hva slags program bruker du? Hvor får du alt stæsjet fra? Er helt blank på digitalt, men kunne tenke meg å prøve selv om du vil gi meg noen tips?
PM meg gjerne!

kengumamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:12.