Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2008, 19:11   #1
Supermedlem
 
Tina80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,410
MP Rating: 0% (0)
Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.
Vis meg dine strikka luer!!

Har så lyst på ny inspirasjon når det gjelder luer!!
Både til barn og voksen!
__________________
Mamma`n til Theo du bedåre Sept 05
Tina80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 14:15   #2
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 945
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Strikket denne til meg selv i påsken, og en i svart til mannen min. Tror han har den på i dag, så får ikke vist bilde....

Tykt garn og tykke pinner - gikk kjempefort!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 14:36   #3
Veteranmedlem
 
Kaaka sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,807
MP Rating: 0% (0)
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Strikka denne i påska.
__________________

Sitat:
Opprinnelig postet av Bambi Vis post
Signerer kaaka siden hun er så smart


Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 16:27   #4
Medlem
 
*Kit sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 166
MP Rating: 0% (0)
*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.*Kit har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Sitat:
Opprinnelig postet av tone.m Vis post
Strikket denne til meg selv i påsken, og en i svart til mannen min. Tror han har den på i dag, så får ikke vist bilde....

Tykt garn og tykke pinner - gikk kjempefort!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kjempefin! Er den strikka i ull eller bomull?
*Kit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 18:42   #5
Supermedlem
 
Tina80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,410
MP Rating: 0% (0)
Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Kaaka: Kjempefin lue!Lyst å dele oppsriften?
__________________
Mamma`n til Theo du bedåre Sept 05
Tina80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 18:47   #6
Supermedlem
 
Tina80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,410
MP Rating: 0% (0)
Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Her er min første lue..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Mamma`n til Theo du bedåre Sept 05
Tina80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 19:02   #7
Veteranmedlem
 
Kaaka sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,807
MP Rating: 0% (0)
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tina80 Vis post
Kaaka: Kjempefin lue!Lyst å dele oppsriften?
http://www.knitrowan.com/images/freepattern/gemma.pdf

__________________

Sitat:
Opprinnelig postet av Bambi Vis post
Signerer kaaka siden hun er så smart


Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2008, 16:49   #8
Medlem
 
Mammainspe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Råde
Meldinger: 377
MP Rating: 0% (0)
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Lue med matchende pulsvanter
Vedlagte bilder
Filtype: jpg luepuls.jpg (38.5 KB, 9 visninger)
__________________


Mammainspe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 22:57   #9
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 945
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Sitat:
Opprinnelig postet av *Kit Vis post
Kjempefin! Er den strikka i ull eller bomull?
Takk! Det er Hubro fra Dale - kjempetykt ullgarn.
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 23:00   #10
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 945
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg dine strikka luer!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tina80 Vis post
Kaaka: Kjempefin lue!Lyst å dele oppsriften?
Skulle gjerne gjort det, men lånte hefet selv - og har levert tilbake uten å kopiere. Kan sikkert skaffe det, men det tar litt tid...

Den er fra dette heftet:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

http://www2.dale.no/dalegarn/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=0240-194&region=no&under[]=0240&under[]=99999
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com