Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2007, 19:56   #1
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,441
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Vis meg kjæledyret/-ene dine

Her er min dvergpuddel Spike. Han er snart 11 måneder.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 07:00   #2
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,555
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg kjæledyret/-ene dine

Har dessverre bare bilde av katta.
Labradyret liker ikke å bli tatt bilde av. Eller rettere sagt; han er ikke i ro lenge nok. Har noen bra bilder fra da han var valp, men det var før vi fikk digitalkamera...

Her er Josefine:

Slenger med et bilde av en av gubbens fire Scalarer også.

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 11:31   #3
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,441
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Søt katt da, koser med grisen Fin fisk også!

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 11:35   #4
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 570
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

Her er gullet mitt!

Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 11:49   #5
Seniormedlem

Truntemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,823
MP Rating: 100% (13)
Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er vår Marius
Slik så han ut da vi fikk han.. er det rart jeg forelsket meg

Vokser seg stor.. goooe gutten!!

Slapper av... nyyyydelige farger ikke sant
Gammel 14-01-2007, 11:55   #6
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 570
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

så hærlig han er da!!
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 12:43   #7
Supermedlem

Maiaa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 632
Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.

Har bare dårlige mobilbilder tilgjengelig akkurat nå, men her er i allefall hermelinen min "Kanin":

Matheo, 29.juli 2006

Maiaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-01-2007, 11:02   #8
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er kjæledyret vårt :

De formerer seg så raskt Så jeg har mistet tellingen på hvor mange vi har nå. Bare si ifra om noen vil kjøpe - kvitter meg gladelig med noen...

Ja, også har vi fisker da, men de kjæler jeg ikke så mye med

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-01-2007, 11:33   #9
Seniormedlem

Truntemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,823
MP Rating: 100% (13)
Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.Truntemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Her er kjæledyret vårt :
Hva er dette for noe??? mulig jeg er skikkeli blond som ikke ser det...
Gammel 16-01-2007, 11:35   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Truntemor
Hva er dette for noe??? mulig jeg er skikkeli blond som ikke ser det...
SER du ikke at det er en hybelkaninfarm??
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:09.