Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Stengt diskusjon

LinkBack (1) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2005, 18:26   #1
Medlem

Mammainspe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Råde
Meldinger: 377
MP Rating: 0% (0)
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.
hyper Vis oss DIN snøggel bøggel!!!

Hei,
Nå har jeg lest så mange (!??) ulike tråder med snøggel bøggel, og synes det ser ut som det er maaaaaaange som har vært så flinke å lage seg en slik en

SÅ KOM IGJEN;
her er tråden hvor dere kan vise oss produktene deres da!
Er jo bare kjempe spent på å se de ulike variantene; inspirasjon og beundring følger...(?)

Mammainspe er logget av  
Gammel 18-04-2005, 09:56   #2
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,641
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis oss DIN snøggel bøggel!!!

vil se bilder ja

Nuta er logget av  
Gammel 18-04-2005, 09:59   #3
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,214
MP Rating: 100% (1)
Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.

Gjerne det . Ble ferdig med den første i går(- hull for seler). Den ble ikke helt etter planen, når det er stripene som viser, skulle de også vises i ryggen. Meeen sydde på glidelåsene feil, og dermed ble det omvendt... Men det ble ok slik også, så det var ikke noe skandale. Men altså, min er vendbar, og lokket kan man ta av.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Evah er logget av  
Gammel 18-04-2005, 10:33   #4
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Evah
Gjerne det . Ble ferdig med den første i går(- hull for seler). Den ble ikke helt etter planen, når det er stripene som viser, skulle de også vises i ryggen. Meeen sydde på glidelåsene feil, og dermed ble det omvendt... Men det ble ok slik også, så det var ikke noe skandale. Men altså, min er vendbar, og lokket kan man ta av
Kjempelekker!! Lokket kan tas av, vil det si at du har glidelås hele veien rundt sikkert? Prøver bare å forestille med hvordan den er sydd.. Dvs to fleecepledd som er sydd sammen med en glidelås, for å si det enkelt?
Gammel 18-04-2005, 11:57   #5
Medlem

Mammainspe sin avatar

Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.

Åh, ja - den var LEKKER
Synes det var flott med ulik farge på rygg og lokk/front; så at du gjorde "feil" ble nå rett for meg da

Hvor er frynsene når du har brettet ut hele bøggelen (-de som synes på de øverste bildene)?

Mammainspe er logget av  
Gammel 18-04-2005, 12:04   #6
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,976
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva er egentlig unikt med en snøggel bøggel? Og hva i all verden kommer navnet av???
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av  
Gammel 18-04-2005, 16:34   #7
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,214
Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.

Men det er ikke så vanskelig. Setet/ryggen er ikke bredere enn at det passer akkurat i vogna, og lokket er omtrendt samme str som på vanlige poser. Har to glidelås på, med endene nede, så man kan trekke ned fra begge sider, og dermed ha pleddet så langt opp som man ønsker. Frynsene bretter jeg enten ned i eller utenpå, har ikke testa enda, mulig de blir i veien...

Sist endret av Mummitrollet; 04-10-2005 kl 08:03. Begrunnelse: fjernet quote av slettet innlegg
Evah er logget av  
Gammel 18-04-2005, 16:51   #8
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 3,995
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Ser bare røde kryss jeg

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av  
Gammel 18-04-2005, 22:10   #9
Medlem

Mule sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 233
Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.Mule er som en lysfontene.

Ser bare kryss, jeg også...

Her er min. Ingen avansert sak, men den gjør det den skal. Denne er også vendbar.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg snøggelbøggel.jpg (24.1 KB, 839 visninger)
Gammel 19-04-2005, 07:15   #10
Medlem

Mammainspe sin avatar

Jeg blir bare så fasinert jeg, da!
Må få spørre litt; har du også glidelås i begge sider? Er den foret, eller "bare" to-sidig? Har du klippet og laget blomstene selv, eller var de ferdiglagde?
Flott altså... Må vel bare komme meg ut og finne noen pledd, jeg...

Mammainspe er logget av  
Stengt diskusjon

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 02-11-2008 14:42

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:13.