Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2004, 12:16   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
30 år og trenger tips

Jeg fyller snart 30. Det er herlig! Men jeg trenger noen tips til arrangeringen. Som de fleste vet er jeg en snobb , men denne feiringen blir på en hytte (uten innlagt vann), med 18 venner i sovepose. Det setter jo sitt preg på det kulinariske ambisjonsnivået.

Hva er lurt å servere? Det blir 5 måltider, kveldsmat fredag, frokost, lunsj, middag lørdag og brunsj søndag.

Er det noen som har gjort noe lignende?

Ellers ville jeg blitt glad for tips til aktiviteter (i skogen ved et vann langt fra folk) på lørdag. Eller er det stress med aktiviteter?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 12:35   #2
Medlem

astridolivia sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Lillesand
Meldinger: 99
MP Rating: 0% (0)
astridolivia er en ukjent størrelse akkurat nå.

Kveldsmat Fredag: Gryterett m/hvitløksbaguetter.
Frokost Lørdag: Rundstykker med masse godt pålegg som roastbeef, egg, svinestek, skinke m.m og masse agurk, paprika, salat og tomater.
Lunsj Lørdag: Quiche Lorraine m/en god salat til lunsj lørdag eller til brunsjen søndag.
Middag: Noe meksikansk?

Håper du får en fin feiring av den store dagen din.
Victoria Louise 5okt97
astridolivia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 12:35   #3
Medlem

Kerato sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 273
Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.Kerato er et navn alle kjenner.

Bare et lite spørsmål først. Skal det være barn med? Det setter liksom litt listen for hva jeg evt. skal foreslå. Både når det gjelder mat og aktiviteter.....(Sushi til 2-åringen -ølstafett med 5 åringen -skjønner du?)

Kerato
Kerato er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 13:25   #4
Seniormedlem

Dragen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,745
Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er DIN fødselsdag, ikke sant? Bestill en kokk!

Eller få noen av de andre til å lage/hjelpe til med maten. Fordel ansvaret, så kan du ha snobbeæren i behold, uten å slite deg helt ut.

A clean house is a sign of a broken computer.
Dragen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 13:29   #5
Tidligere bruker
Gjest

Ingen barn, deltakerne kommer til å være fra 21 til 37 år, en eller kanskje to gravide.

Ska nyte en barnefri helg! (Og gi mine venner sjansen til det samme)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 14:30   #6
atj
Gjest

Hørtes deilig ut.

Jeg hadde villet satse på mat som kan bringes med til fjells nesten ferdig så slipper man og bruke tiden man har sammen til å stresse med maten.

F. eks. ferdig kokt/stekt kjøtt. Småretter som skalldyrsalat, skinke/pastasalat. Like godt som tilbehør til middag som pålegg på et rundtykke eller ei skive brød.

Men er man snobb så er man det og da er det deilig å få noen andre til fikse mat ja.

Hva med grilling som en aktivitet da. Da er både lunsjen på lørdag dekt samt man har noe å finne på ute i frisk luft.
Gammel 10-03-2004, 14:36   #7
Tidligere bruker
Gjest

Re: 30 år og trenger tips

.

Sist endret av Tidligere bruker; 10-03-2004 kl 15:00.
Gammel 10-03-2004, 14:42   #8
VIP-Medlem

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 9,823
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, aktiviteter er stress.

Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2004, 21:02   #9
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig melding fra Maximillia
Ja, aktiviteter er stress.
Nei, aktiviteter er bra!!
Lat som jeg er foretrekker jeg utvilsomt "inneleker", og som den quizelskeren jeg er kan jeg ikke annet enn å anbefale en quiz som du deler opp i ulike kategorier og legger litt flid i.
Quiz er bra

Når det gjelder mat er hyttetur for meg lik stort kjøkken/spisebord med masse godt pålegg. Det holder i massevis for både frokost, formiddagsmat og brunsj. Enkelt og ikke mye stress.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:52.