Jo, da ble Jinnipig født!
Hvor hun ble født og av hvem, det er det ingen som vet, men at hun er født den datoen det vet di. Hvem di er? Jo, det er dem som sendte meg fra Sør - Korea og til Norge. Jeg vet ikke hvem di er, men di visste å sende meg til et land der jeg fikk en flott familie og en kjempe oppvekst iforhold til det jeg kunne fått.
Min mor har jeg ikke hørt noe fra eller om, og om hun i det hele tatt lever, det vet jeg heller ikke. Papirene mine sier lite, så jeg blir nok ikke klokere på det uten at jeg leter etter henne og kanskje om noen år finner henne.
Mange lurer på om jeg ikke er nyskjerrig på foreldrene mine, om hvorfor de sendte meg bort og ville adoptere meg til et annet land. Egentlig så er jeg ikke der for jeg kjenner dem jo ikke og har aldri truffet dem. For alt det jeg vet så er det ikke sikkert at min far vet at jeg er til. Min mor er kanskje bare 14 år eldre enn meg, prostituert eller død. Litt merkelig ikke å vite noe om dem, men allikevel er jeg kjempeglad for at jeg fikk komme hit til deres flotte Norge!
Gratulerer med dagen til meg selv!
Hehe.... Måtte bare gratulere meg selv tenkte jeg, har ikke fått noen gratulasjoner enda..