Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-06-2004, 00:41   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 742
MP Rating: 0% (0)
Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.
6. juni 1981... Hva skjedde da?!

Jo, da ble Jinnipig født!
Hvor hun ble født og av hvem, det er det ingen som vet, men at hun er født den datoen det vet di. Hvem di er? Jo, det er dem som sendte meg fra Sør - Korea og til Norge. Jeg vet ikke hvem di er, men di visste å sende meg til et land der jeg fikk en flott familie og en kjempe oppvekst iforhold til det jeg kunne fått.

Min mor har jeg ikke hørt noe fra eller om, og om hun i det hele tatt lever, det vet jeg heller ikke. Papirene mine sier lite, så jeg blir nok ikke klokere på det uten at jeg leter etter henne og kanskje om noen år finner henne.
Mange lurer på om jeg ikke er nyskjerrig på foreldrene mine, om hvorfor de sendte meg bort og ville adoptere meg til et annet land. Egentlig så er jeg ikke der for jeg kjenner dem jo ikke og har aldri truffet dem. For alt det jeg vet så er det ikke sikkert at min far vet at jeg er til. Min mor er kanskje bare 14 år eldre enn meg, prostituert eller død. Litt merkelig ikke å vite noe om dem, men allikevel er jeg kjempeglad for at jeg fikk komme hit til deres flotte Norge!

Gratulerer med dagen til meg selv!

Hehe.... Måtte bare gratulere meg selv tenkte jeg, har ikke fått noen gratulasjoner enda..
Gammel 06-06-2004, 00:43   #2
Seniormedlem

Dragen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,745
Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 6. juni 1981... Hva skjedde da?!

Gratulerer med dagen, Jinnipig!

Flott dato, begge dragebarna har også føsdelsdag!

A clean house is a sign of a broken computer.
Dragen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2004, 00:44   #3
Veteranmedlem

Tove sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 3,001
Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.

Gratulerer!! Håper du får en fin dag, sammen med den fine familien din
Gammel 06-06-2004, 00:48   #4
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,321
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med dagen

Håper du får en gin dag sammens med familien din
Gammel 06-06-2004, 00:50   #5
Supermedlem

anemone sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 833
anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.

Gratulerer med dagen!!!

anemone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2004, 00:56   #6
Æresmedlem - Moderator

isilme sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 13,100
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med dagen!!
Håper du får en flott bursdag!
Gammel 06-06-2004, 01:02   #7
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Gratulerer med dagen da. Håper du får en fin dag
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2004, 01:09   #8
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,004
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med dagen!!

Flott skrevet det du skrev her. Må være en merkelig følelse å ikke vite om sin opprinnelse. Men det virker ikke som du lar det bekymre deg så mye.

Håper du får en flott bursdag!
Gammel 06-06-2004, 08:08   #9
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

gratulerer med dagen... håper du får en kjempe fin dag.......
Gammel 06-06-2004, 08:26   #10
Seniormedlem

Lita sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,600
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen, håper du får en fin dag

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.