Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-11-2002, 15:31   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Alle julegaver pakket å klare!!

Er så stolt, har kjøpt inn og pakket alle julegavene, syns jeg har vært flink jeg!! Nå kan jeg begynne å tenke på julebaksten
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 15:40   #2
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Du er jammen flink!
Ligger ikke så ille an vi heller da.Mangler noen få gaver,men vet hva vi skal kjøpe,så da så.Og de som er kjøpt er ferdig innpakka.
Julerengjøringa er nesten ferdig den også,mangler bare soverommet vårt. Julebaksten får heller vente til vi har vært i Danmark neste helg.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 16:00   #3
karic
Gjest

Så flink du har vært! Så godt i gang er ikke jeg...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 16:01   #4
Seniormedlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,953
MP Rating: 0% (0)
Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.

Er nesten ferdig. Alle gavene som er kjøpt er pakket inn. Mangler kun 3 gaver. Deilig å være ferdig, det skjer så mye med ungene i tiden før jul, så da er det godt å slippe gavestresset.

Mamma til 4, men lille Maren hviler i bestefars armkrok.
Nutta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 16:03   #5
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en julegave og en kalendergave igjen å pakke inn, men alt er kjøpt inn, så nå starter jeg med reingjøring og baking til uka.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 16:40   #6
Supermedlem

Tutti sin avatar

Meldinger: 1,106
Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.

.......

Sist endret av Tutti; 12-07-2006 kl 14:21.
Tutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 17:16   #7
Seniormedlem

Anin sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: ............
Meldinger: 1,883
Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.

Så flinke dere er da!!! Jeg er godt i gang jeg og, men problemet mitt er at "alle i familien vår har jo bursdag rett før jul!!! Vi har 6 bursdager å feire!! Så bursdags gavene er jeg ferdig med snart..huff, jeg har et mål da..skal bli ferdig med alle julegaver nå i novemer!!
Gammel 23-11-2002, 17:19   #8
Seniormedlem

*Martine* sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: M&R
Meldinger: 1,829
*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.

Jøss så flink dere har vært da

Jeg har da ikke begynt ennda Nå må jeg kjappe meg

*Martine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 17:22   #9
plutt
Gjest

Mektig imponert!!!
Har ikke begynt å tenke på jula ennå vi....

hørt ordtaket om julenissen som kom på kjærringa? den kjærringa var meg...eller, kunne ha vært meg.

ehh...
Gammel 23-11-2002, 19:35   #10
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Julenissen kom på kjærringa ja....he he en plass måtte han vel komme.....

Eller var det kanskje julekvelden du tenkte på,plutt?

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:17.