Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-11-2002, 09:40   #1
Seniormedlem

Annie sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Ullensaker
Meldinger: 1,846
MP Rating: 0% (0)
Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.
Anbefaler du en fotograf på Romerike?

Vet ikke hvor jeg skal legge dette, jeg....

Det ser ut til at vi må gi etter for presset fra tradisjonell familie og ta med Isa til fotografen nå i forbindelse med 1-års-dagen. Så da spør jeg jo enkelt og greit: Har du noen anbefalinger å komme med når det gjelder fotografer? Vi er spesielt interessert i fotografer her på Romerike, strekningen Eidsvoll - Lillestrøm.

Det er to ting som er viktige for meg, og de kolliderer vel, om jeg kjenner markedet rett: Pris og originalitet. Vi har ikke de store lappene å legge i dette, med andre ord. Men vi skal kun stå for selve fotograferingen og få slike prøvebilder. Familien skal selv bestille kopier og forstørrelser om de vil ha. Men jeg kunne jo tenke meg at bildene ikke nødvendigvis ble så .. veldig.. tjah, så veldig fotograf-bilder? Kanskje de er i sort-hvitt? Eller bare litt utradisjonelle på annet vis?

Uansett: Tips mottas med takk!
Gammel 21-11-2002, 10:20   #2
Seniormedlem

Umuriel sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 2,273
Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.

Da vi giftet oss i sommer brukte vi Studio Oscar på Lillestrøm.
Bildene ble kjempefine! (så klart, jeg var jo med på de... ) Vi tok fargebilder og svart hvitt. (Dumt jeg ikke har scanner så skulle du få sett et eksemplar)

Ang pris så vet jeg ikke om de er dyrere eller billigere enn andre. Vi sjekket ikke andre fotografer, litt lang historie hvorfor ikke...
Vi syntes at bildene kostet en formue, men det var jo bryllupsbilder da. Sikkert en annen pris når det gjelder barnebilder.

Bare send en PM hvis du lurer på noe mer.

Kom nettopp på at du har jo sett bilde av oss i avisa da..

Sist endret av Umuriel; 21-11-2002 kl 13:30.
Umuriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2002, 11:39   #3
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: akershus
Meldinger: 966
Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.

Halla Snuppa!

Vi tok jo våre bilder hos Tærud på Jessheim. De er tradisjonelle,men jeg er sikker på at vi kunne fått der veldig anderledes hvis vi ville det.

Ellers så bruker jeg å titte på bryllupsbildene i romerikes blad og jeg ser alltid på fotografen hvis det er spesielt kule/fine bilder.

Nå husker jeg ikke helt 100%,men jeg tror studio herman i strømmen(?) utmerker seg litt.

Men kanskje du kan ringe å spørre?

(p.s. kinder-sjokolade. hehe.)

Storesøster 2002
Myagi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2002, 14:14   #4
Seniormedlem

Britney sin avatar

Meldinger: 2,606
Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.

Vet ikke når det gjelder barnefotografering, men både Studio Oscar i Lillestrøm og Studio Herman på Strømmen har veldig godt rykte på seg. Jeg har tittet mye i utstillingsvinduet til Studio Oscar og de har masse fine og utradisjonelle bilder. De har et eget lite galleri i butikken også. Hvis de ikke er veldig mye dyrere enn andre ville jeg ha valgt dem. Lykke til med fotograferingen - Isa er jo så nydelig at uansett blir de sikkert kjempefine!

Nygift 09.05.07
Britney er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 00:03   #5
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Vi tok babybilder hos Tærud på Jessheim. Synes de var flinke.
Eller kan jeg anbefale Skedsmo Fotosenter på Skedsmosentret, der tok vi bryllupsbildene.
Et av babybildene kan du se på juni barselgruppa under: Jeg har prøvd å legge ut bilde av Sander
Har bare skannet inn bilde og det var ikke av de fotografen valgte.
Har også lagt på det svarte rundt.
Gammel 23-11-2002, 11:37   #6
Seniormedlem

Annie sin avatar

Sted: Ullensaker
Meldinger: 1,846
Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.

Takk for innspill og tips!
Har nå valgt Studio Oscar, har hørt bare flott om dem før også - gleder meg til å se resultatet!
Gammel 23-11-2002, 11:49   #7
Supermedlem

Madre sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,128
Madre er en ukjent størrelse akkurat nå.

Annie: vet du telefon nummeret til studio Oscar?? eller til studio Herman??Kunne tenke meg å ta med Andreas til fotografen jeg også... Men vil ringe å sjekke ut litt først.
Gammel 23-11-2002, 11:54   #8
Seniormedlem

Umuriel sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 2,273
Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.

TBB!

E ikke Annie, men jeg svarer alikevel.

Tlf 63811549
Umuriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2002, 12:58   #9
Medlem

Snoopy sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 134
Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.Snoopy er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Skedsmo fotosenter

Er veldig flinke med barn, alle mine nevøer og nieser har tatt bilder der og de er kjempebra!

PS. Det grønneste gresset er det du vanner mest...
Snoopy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:20.