Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2004, 22:19   #1
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Ang bryllups kaker..

Hvor mange kaker bør det være til ca 70 stk. Og hvilke sorter, og hvilke kaker burde det vært 2 av?

Jeg har kjøpt inn og frøset 2 kransekaker (med 18 ringer) er det for lite, burde jeg hatt en til?
Gammel 31-03-2004, 00:06   #2
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Vi var 50 gjester og hadde vel 7 eller 8 kaker, det var ALT for mange. Etter middagen var gjestene fremdeles mett og det gikk lite kaker Vi hadde bl.a 3 etg. bryllupskake, ostekake, nøttekake, jordbærkake (hadde kransekake til desserten vi). Dersom du skal ha to slag av noen kaker, vil jeg anbefale de som er friske som f.eks. jordbærkake eller ostekake.
Gjestene satt mer pris på frukten som ble satt frem og saltstenger og peanøtter. Lykke til
Gammel 31-03-2004, 00:24   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vi var litt over 80 gjester og hadde 10 kaker + bryllupskake og ei kransekake.
Det var nok i massevis . Hadde ikke to av noe slag.

Lykke til med det forestående bryllupet
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2004, 00:26   #4
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig melding fra tussi1979
[b](hadde kransekake til desserten vi).
Det skal vi også
Gammel 31-03-2004, 00:28   #5
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Ok, da tenker jeg at vi tar bare en av hver kake, 6-7 kaker, og så de 2 kransekakene..

Jeg har også merket det når jeg har vært i bryllup, at du orker jo nesten ikke kaker, for du er så mett etter middagen, og synes det var kjekkere med alkoholen fremfor hele kakene
Gammel 31-03-2004, 08:35   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,324
MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.

Jeg tror vi skal ha 5-6 kaker i tillegg til bryllupskaka. De kakeslagene jeg vil ha med, er:

- bryllupskake (40-50 biter)
- kransekake (24 ringer)
- verdens beste
- suksessterte
- fromasjkake
- sjokoladekake
- waleskringle

Vi har bedt 50 gjester, og selv om alle skulle takke ja, så regner jeg med det blir alt for mye kaker. Men det skal være litt å velge i på kakebordet, syns jeg.

MokkMokk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:46.