Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2008, 12:01   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.
Bilde kalender

Tenkte jeg skulle begynne å tenke på å lage kalenderene.... Bestilte fra allfoto.no ifjor, og skal ihvertfall IKKE gjøre det i år...

så spørsmålet er... Dere som kjøpte fra elkjøp, ble dere fornøyd?? Ellers så forstod jeg ifjor at mange er fornøyde med eurofoto, kanskje jeg skal prøve dem i år...?
__________________
Nicolai 09.05.07
Merete80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 13:10   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,154
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilde kalender

Jeg har ikke likt kvaliteten på vanlige bilder hos Eurofoto.

Har alltid vært veldig fornøyd med kalenderne fra Fotoknudsen, så derfra bestiller vi igjen i år.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 16:06   #3
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 857
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Sv: Bilde kalender

Vi har også alltid vært fornøyd med FotoKnudsen men i fjor synes jeg de var dårligere.. mer papirfølelse isteden for fotopapir på arkene i kalenderen pluss at det var blitt dyrere.. Tror vi prøver en annen i år..
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08
Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 17:29   #4
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 134
MP Rating: 0% (0)
Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.
Sv: Bilde kalender

I fjor kjøpte jeg kalender i bokhandel og limte på bilder og farga ark. Jeg liker ikke fotopapiret, bestilte fra fotoknudsen en gang. men de jeg gir fotokalender bruker kalenderen til å skrive opp ting de skal. Fungerte dårlig på fotopapir, så de hadde to kalendere ved siden av hverandre....
Så her legger vi litt jobb i det , og har papirkalender med bilder på...
__________________
- 05
- 08
Rolle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 18:48   #5
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,466
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Bilde kalender

Hvis man har bra utskriver selv, så går det jo an å prøve denne:
http://www.waseo.de/articles.php?lng=en&pg=34

Hadde egentlig en annen side, der man kunne legg inn bilder, skrive opp bursdager osv i kalenderen, som virket veldig grei. Men finner ikke linken nå. Men skal se om jeg finner den
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 20:28   #6
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilde kalender

Vi brukte digitalbilder.no (tror jeg) og skal gjøre det iår igjen. Var greit fordi de hadde slike små som bestemødre har plass til å ha på sine funnstappede vegger
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 22:19   #7
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.
Sv: Bilde kalender

Sitat:
Opprinnelig postet av Rhiina Vis post
Hvis man har bra utskriver selv, så går det jo an å prøve denne:
http://www.waseo.de/articles.php?lng=en&pg=34

Hadde egentlig en annen side, der man kunne legg inn bilder, skrive opp bursdager osv i kalenderen, som virket veldig grei. Men finner ikke linken nå. Men skal se om jeg finner den
Hørtes kjekt ut! Håper du finner linken
__________________
Nicolai 09.05.07
Merete80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 23:26   #8
Medlem
 
Zoda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 216
MP Rating: 0% (0)
Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.
Sv: Bilde kalender

Sitat:
Opprinnelig postet av Merete80 Vis post
Tenkte jeg skulle begynne å tenke på å lage kalenderene.... Bestilte fra allfoto.no ifjor, og skal ihvertfall IKKE gjøre det i år...

så spørsmålet er... Dere som kjøpte fra elkjøp, ble dere fornøyd?? Ellers så forstod jeg ifjor at mange er fornøyde med eurofoto, kanskje jeg skal prøve dem i år...?

Vi bestilte gjennom Elkjøp i fjor og ble veldig fornøyd med resultatet og prisen
Zoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 23:29   #9
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilde kalender

iPhoto har kjempefine kalendere!


Ellers har jeg alltid kjøpt "tom" kalender og limt inn bilder selv.
Syns det blir mye finere og mer personlig. Billigere også.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com