Lurer litt på hvilke "regler" dere har hørt om i forbindelse med bryllupp, og hvilke dere kommer til å bruke/ikke bruke?
Vi skal jo ikke gifte oss før 2004, men bor å et Mil. tettsted hvor alle er verpesyke og gifteklare. Så her verserer masse bryllupsdiskusjoner...
Disse "reglene"kommer vi til å følge:
*han skal ikke se kjolen før vi kommer til kirka
*han skal ordne buketten min (blir spennede å se hvor godt han kjenner meg) (kanskje jeg skule hatt en i reserve)
*vi skal ikke sove på samme sted natten før brylluppet
ellers har jeg følgende tanker rundt brylluppet:
Sted: Vi skal gifte oss i akershus Slottkirke, med motagelse i krigsskolens festlokaler i tollbugata.
(dette selvfølgelig forpliker sambo til å komme inn på krigskolen-- har sagt at hvis han vil gifte seg må han komme inn)
Klær: jeg skal på jente tur til enten London, kjøben eller Stockholm for å kjøpe kjole (legger ut linker til mine alternativer seinere). han skal gifte seg i mørk gallauniform (forsvarets)(Allerede bestilt)
Brudepike/svenn: Emma Sofie skal være brudepike i (nesten) lik kjole som meg. emma sofies "kjæreste" (min bestevennines sønn) skal være svenn i lik gallauniform som sambo. (denne får vi sydd i Thailand)
Motagelsen: skal som sagt være i festlokalen til krigsskolen. Selskapet skal være moderat i forhold til alkohol. skal ha alkohol til. velkomstdrink/apretiff, forrett, hovedrett, dessert samt kaffe avec. "fyllefesten tar vi med venner helgen etter. selve bryllupsdagen skal være rolig og koselig
Bryllupsreisen. satser på litt annerledes reisemål (sør- africa, moskva, vinfarm i frankrike eller lignende) men er også gira på brasil (har venninde der som vi kan få låne strandhus av).
dette er i allefall noen av mine tanker rundt bryllupet....
men skla inrø
mme at jeg må se guben i uniformen så snart den kommer!!! den uniformen her jo dritlekker!!!