Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2002, 20:29   #1
Linda
Gjest

Meldinger: n/a
Bryllups"regler"+ min presantasjon av begivenhet

Lurer litt på hvilke "regler" dere har hørt om i forbindelse med bryllupp, og hvilke dere kommer til å bruke/ikke bruke?

Vi skal jo ikke gifte oss før 2004, men bor å et Mil. tettsted hvor alle er verpesyke og gifteklare. Så her verserer masse bryllupsdiskusjoner...

Disse "reglene"kommer vi til å følge:

*han skal ikke se kjolen før vi kommer til kirka
*han skal ordne buketten min (blir spennede å se hvor godt han kjenner meg) (kanskje jeg skule hatt en i reserve)
*vi skal ikke sove på samme sted natten før brylluppet

ellers har jeg følgende tanker rundt brylluppet:

Sted: Vi skal gifte oss i akershus Slottkirke, med motagelse i krigsskolens festlokaler i tollbugata.
(dette selvfølgelig forpliker sambo til å komme inn på krigskolen-- har sagt at hvis han vil gifte seg må han komme inn)

Klær: jeg skal på jente tur til enten London, kjøben eller Stockholm for å kjøpe kjole (legger ut linker til mine alternativer seinere). han skal gifte seg i mørk gallauniform (forsvarets)(Allerede bestilt)

Brudepike/svenn: Emma Sofie skal være brudepike i (nesten) lik kjole som meg. emma sofies "kjæreste" (min bestevennines sønn) skal være svenn i lik gallauniform som sambo. (denne får vi sydd i Thailand)

Motagelsen: skal som sagt være i festlokalen til krigsskolen. Selskapet skal være moderat i forhold til alkohol. skal ha alkohol til. velkomstdrink/apretiff, forrett, hovedrett, dessert samt kaffe avec. "fyllefesten tar vi med venner helgen etter. selve bryllupsdagen skal være rolig og koselig

Bryllupsreisen. satser på litt annerledes reisemål (sør- africa, moskva, vinfarm i frankrike eller lignende) men er også gira på brasil (har venninde der som vi kan få låne strandhus av).

dette er i allefall noen av mine tanker rundt bryllupet....

men skla inrømme at jeg må se guben i uniformen så snart den kommer!!! den uniformen her jo dritlekker!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2002, 16:36   #2
Snutedyr
Gjest

Meldinger: n/a

Hei Linda!
Må bare fortelle at jeg giftet meg i Akershus slottskirke i mai 1999 og var kjempefornøyd med valg av kirke (vi hadde middagen i Det militære samfunn). Så lykke til!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:59.