Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2004, 09:55   #1
Supermedlem

Pip'n sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,170
MP Rating: 0% (0)
Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.
Question Bryllupsfotograf

Heisann,

Kan du hjelpe meg?

Jeg er litt usikker på hva som er "normal" pris for fotografering i bryllup, og lurte derfor på om noen kan fortelle litt om hvordan fotograferingen forgikk i deres bryllup og hvor mye det kostet.

Vi har bestilt en fotograf som skal komme etter vielsen og ta bilder av oss ved kirken. Vi ønsker ikke studiobilder, men bilder med litt "liv" i. Det er flotte omgivelser ved kirken - urbant, men landlig.
Jeg synes prisen han ønsker er litt stiv, men vet at det er en annerkjent og flink fotograf. Er det frekt å "prute" (forhandle) på prisen?

Men hva er stiv pris? Hva er normal pris?

Vi skal kun betale for fotografering og et lite album i første omgang. Takkekort og forstørrelser kommer i ettertid.
Altså lurer jeg mest på pris for fotografering og album...

Kan du hjelpe meg?

Takk

Storesøster (2003)
Lillesøster(2005)
Pip'n er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2004, 10:39   #2
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Vi har leid en som jobber i en lokalavis. Han har utstyr til 40000,- Så vi tipper han er bra. Han skal være med meg fra første stund til frisøren, i kirka og hele festen. Han tar 3000,- Det synes jeg var en OK pris..

Så skal vi til fotograf etter kirka og ta bryllupsbilde.

Sist endret av Kwistin; 21-02-2004 kl 12:27.
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2004, 12:12   #3
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,234
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.

Vi betalte 6700,- hos fotograf i Bergen.
Sort/hvitt og farge. Fikk 20 valgfrie bilder i flott innbundet album, samt alle prøvebildene. Vi fikk mange flotte bilder, han tok også bilder under vielsen som vi hadde ute. Alle bildene ble også tatt ute.
Takkerkortene kostet 26 kr stk, sort papp, med s/h bilder.
Det ene bildet vårt ble brukt i Mesternes bryllups-bilde-konkurranse og det har han lovet meg å få etter utstillingen.
Det har hengt på Finse til nyttår, og henger nå her i byen til sommeren. Så er det vårt

Det er dyrt å bruke fotograf, men jeg syns det er verdt å ha flotte minner fra den store dagen vår!
Gammel 19-02-2004, 16:20   #4
Seniormedlem

Januarbaby sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Fantøya
Meldinger: 1,595
Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.
Fotografen

vår var en kompis av brudgommen som jobber som journalist i lokalavisen. Han tok utrolig mange flotte bilder av oss. Vi stilte oss opp på alle slags måter og ba han ta masse masse bilder.

Forloveren min og hans + en venninne var med for å gi ideer.

Han har digitalt kamera så nå har jeg fått alle bildene på cd. Holder på å plukke ut bilde som vi skal bruke til takkekort og som jeg vil forstørre opp.

Vi har ikke betalt noe da han gjorde det som en vennetjeneste.
Han var også gjest i bryllupet.

Vi skal gi han en oppmerksomhet som takk for hjelpen!
Gammel 21-02-2004, 10:03   #5
Supermedlem

Pip'n sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,170
Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.Pip'n har mye å være stolt av.

Takk for svar !

Noen flere?

Storesøster (2003)
Lillesøster(2005)
Pip'n er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-02-2004, 10:47   #6
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,578
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Har nok ikke villet pruta på prisen nei. Hadde aldri greit å gjort noe sånt. Vi skal heller ikke ha det største albumet de har, men dyrt blir det vel uansett. Sikkert bortimot 4000,-. 2000,- må uansett betales 3 måneder før bryllupet
Gammel 21-02-2004, 23:18   #7
Seniormedlem

okt mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,812
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.

Vi betaler 5700kr for vår fotograf,dette inkl bilder under sermonien/vielsen

brudebilder ute etterpå

vi får negativene selv

navn send meg en pm hvis interesse

HUn har jobba for http://www.tomaszewicz.no/oslo.htm

Har nå startet for seg selv

storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:11.