Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2004, 01:50   #1
copy
Gjest

Meldinger: n/a
Bryllupsgave

Hei. Jeg trenger tips til bryllupsgave til min bror (20) + samboer (25) som gifter seg i juli. Er helt skrapa for ideer nå og vil gjerne gi noe spesielt og personlig.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 15:21   #2
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,027
MP Rating: 0% (0)
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupsgave

Det er jo ikke det letteste men hva med:
*Brudesuite(hvis dem ikke har det da)
*Hva med å lage et album av årene dei har hatt sammen?Kansje litt dumt, ikke vett jeg, men personlig er det ihvertfall

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 16:33   #3
copy
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Elin21
Det er jo ikke det letteste men hva med:
*Brudesuite(hvis dem ikke har det da)
*Hva med å lage et album av årene dei har hatt sammen?Kansje litt dumt, ikke vett jeg, men personlig er det ihvertfall
De skal også gifte seg 3 juli 2004

Takk for gode forslag, desverre hjalp de meg ikke så mye. For brudesuite har de allerede og de har kun vært sammen i snart 2 år, så det blir litt spinkelt album... Men uansett var det veldig gode forslag
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 20:05   #4
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,027
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.

Nå vett jeg ikke hva prisklasse du vil havne i, men hva med å sende dem på spa sammen, og så en natt på hotell etterpå

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 20:28   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Hva med et bilde/maleri, kanskje få malt et bilde av de. Eller brodere et bilde til de med navn og dato Lykke til
Gammel 23-06-2004, 22:32   #6
Supermedlem

Carnita sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Karmøy
Meldinger: 932
Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.

Til våre brødre har vi gjort det veeeeeldig enkelt... vi har sagt hvor mye penger vi skal kjøpe for (noe dem selvfølgelig visste etter førstemann giftet seg) og så har vi spurt hva dem har ønsket seg. Det har selvfølgelig vært snakk om en ting som varer, ikke verktøy og slikt, og ikke deler til et service eller lignende. Rett og slett noe som dem kan se på å tenkte at den fikk vi av xxxx til bryllupet Slik ble det også da vi giftet oss, da var det vi som sa hva vi ønsket av våre brødre En gir jo ofte en dyrere gave til søsken, så da synes jeg det er veldig greit om dem blir fornøyde!

Så hvorfor ikke spørre dem om det er noe dem ønsker seg??

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.