Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 10:21   #1
Supermedlem

cissie sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,059
MP Rating: 0% (0)
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Cissie gjør seg klar til jul :)

Da har jeg begynt å handle gaver, og hva er vel bedre enn å samle det inn i en tråd her inne

Julegaver som skal handles inn;

Sambo;
Storesøster; cd- spiller og cd med pulverheksa eventyr
Lillesøster; Bondegård i tre med tilhørende dyr
Min søster; Bly og bisettelsen av Lars saabye Christensen
Min søster fra ungene; bilde av de to
Min lillesøster; oversized skjorte (stor som kan brukes som kjole) i flanell med matchende tights til
Min lillesøster fra barna; bilde av de to
Tantebarn 1; Askepott bok og Nanoou pysjamas
Tantebarn 2; Bok med skrekk historier + Katvig genser
Svigermor og svigerfar; Kurv med masse godt fra Oliviers; Chamblis vin, voss vann, oljer, krydder, oliven m.m
Min far; Pulsklokke og klær
Min far fra ungene; bilde av de to
Min mor; Kurv med masse godt fra Oliviers; voss vann, oliven, oljer, pesto, krydder m.m
min mor fra ungene; bilde av de to
Tante; 1001 filmer å se før du dør- bok
Søskenbarn 1; Blomster og bokstaver til scrapping
Søskenbarn 2; Hettegenser
Farmor og farfar; Kalender med bilder av snuppene (dette er den gjeveste gaven hun får og hadde blitt kjempe snytt om hun ikke hadde fått det i år også...)
Mormor; Kurv med diverse matvarer i fra ostehuset
Til pappa fra barna; Bilde av de to (til å ha på kontoret) pluss wee fit
Til svigers fra barna; Bilder av de to
Til mor fra barna; bilde av de to
Til far fra barna; Bilde av snuppene
Beste venninne; genser fra Oasis
Beste venninnes sønn; Katvig body og strømpebukse
Til storesøster fra lillesøster; Sett med lekestøvsuger, bøtter, støvfiller, mopper, vindusrens m.m (dette ønsker hun seg mye)
Til lillesøster fra storesøster; dukkehus fra litle people

Uff, det ble laaang liste dette Men kjekt er det å gi gaver Godt å starte tidlig!!! Det som er skrevet med rosa/blått er kjøpt inn, resten er bare tenkt ut

Totalt 27 gaver
11 kjøpt (noen halve...)
17 igjen... 5 som går ann å kjøpe nå, resten må vente til nærmere jul

Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07

Sist endret av cissie; 21-10-2008 kl 09:39.
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 10:31   #2
Supermedlem

cissie sin avatar

cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Cissie gjør seg klar til jul :)

Kalendergaver (også i år blir det bare storesøster som får det);

1- Prinsesse klistermerke bok og klistermerker
2- tape med rosa plajetter (hun skal tape hver en tegning slik det blir gave for tiden)
3- Smykke med hjerte
4-
5- klistermerker til boken
6-
7- Perler i boks med bokstaver til å lage smykker og armbånd
8- pennal med Diddeline på til å ha fargene sine oppi
9- varme ullsokker i lilla med kanina på og atiskli (søøøte)
10- Pen med fjær på
11- armbånd
12-
13-
14- prinsessekrone
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-

Som dere sikkert skjønner er dette ei skikkelig prinsesse :glise: Hun elsker Kaptein Sabeltann også da, så jeg skal prøve å finne noe kjekt derfra også...

... ellers i kalenderen blir det;
- klemmer/strikker til håret
- strømper
- truser/ undertøysett
- ull undertøy
- en jule dvd (jeg er håpløs med disse, bare eeeelsker dem og da er det så kjekt å dele med henne...)
- Julecd (?)
- Prinsesse barbie (på julaften)
- kitt med former, kjevle o.l som hun kan bruke når vi skal lage pepperkaker og kakemenn
- cd med fortelling til å høre på i cd spilleren hun får til jul
- kitt med sånn hun kan lage i julegaver (kjøpte på Bernina ifjor, genialt )

Da er jeg nokså ferdig faktisk med utenkningen iallefall, resten blir nok godterier Det er ikke så gale når det er jul da... Hun eeelsker å få noe smått godteri. Hun hadde nok glatt byttet alle gavene for en tyggis hver dag

Sist endret av cissie; 05-09-2008 kl 13:32.
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 21:02   #3
Supermedlem

cissie sin avatar

Ønskeliste storesøster;

- "data"
- sett med støvsuger, bøtter, mopper o.l
- sånne perler som en bare spruter vann på (trenger ikke stryking)
- Kaptein Sabeltann klær
- Stor sakkosekk i rosa eller lilla
- Amzing Amanda (stor dukke som kjenner igjen hennes stemme, sier når hun vil ha mat, legges osv... denne får hun av far)
- prinsessebok med tilhørende musikk
- Bøker som kan leses over tid (råd mottas med takk)
- ny hjelm
- akebrett
- tre "varer" til leke butikken
- tavle (sånn som kan brukes tusj på ene siden og kritt på den andre)

Sist endret av cissie; 19-10-2008 kl 11:55.
Gammel 03-09-2008, 21:09   #4
Supermedlem

cissie sin avatar

Ønskeliste meg;

- Hva skal jeg ønske meg mon tro, har jo alt; Mann og to skjønne barn. Litt fritid kanskje

Sist endret av cissie; 05-09-2008 kl 13:30.
Gammel 03-09-2008, 21:10   #5
Supermedlem

cissie sin avatar

Ønskeliste lillesøster;

- Lite dukkehus (så ett fra Small people, som så fint ut), kan bæres med seg
- fine samlekasser til leker til å ha på rommet
- bamse som lyser i mørket (alle regnbuens farger)
- tre leke med biler som renner ned bilbane (godt forklart
- Prinsesse dukker med myk kropp
- dukke seng
- duplp
- fot og hånd avtrykk sett
- dukke med myk kropp og som kan lukke øyne (dette er hun så fasinert over...)
- dukkeseng til rommet hennes
- bord og stoler til rommet
- bondegård i tre med dyr til
- bil stasjon med biler og bane de renner ned (sånn som vi hadde når vi selv var små)
- litle people fly og diverse

Sist endret av cissie; 19-10-2008 kl 11:57.
Gammel 26-09-2008, 16:30   #6
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 50
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.

Hei, kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den lekestøvsugeren?
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 19:27   #7
Medlem

malein sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 281
malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.

Lurte litt på hva Oliviers er jeg, butikk?? hørtes ut som en fin gave
malein er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 22:52   #8
Supermedlem

cissie sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiger_girl_79 Vis post
Hei, kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den lekestøvsugeren?
Den finnes på toys r` us

Gammel 28-09-2008, 22:54   #9
Supermedlem

cissie sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av malein Vis post
Lurte litt på hva Oliviers er jeg, butikk?? hørtes ut som en fin gave
Det er en butikk som har masse middelhavsmat. Gode oljer, oliven, spelt produkter, kjekser, hornsalt, krydder, økologiske kremer ogalt slags gode spesialprodukter Liknende butikker er ost&kaffe/ ostehuset o.l. En perfekt gave til de som har alt

Gammel 29-09-2008, 10:05   #10
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 50
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.

Tusen takk for svar, veit da om ei lita ei som skal få det til jul .
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:40.