Joda, har vært litt av en dag, men han ble nå døpt
Han gren litt når han fikk vannet på hodet fordi han var så forferdelig trøtt og så sovnet han litt og så ble han sint når presten skulle ta vannet på hodet hans.
Vel hjemme var det litt kos med gjestene, så bar det til sengs for litt søvn.
Og han sov lenge.
i dåpsgaver fikk han smykker, en sparegris, penger, barnebestikk, fotoalbum, et inngravert glass og en "beholder" til sin første tann.
Så hadde bestefaren opprettet kontoer til alle barnebarna sine, så gutten vår har fått 500,- fra bestefar i tillegg til det inngraverte glasset.
Så nå skal bestefaren sitte inn penger på kontoene deres til bursdag og jul istedet for å kjøpe gaver.
Vel, opperettet og opprettet, vi må ned med og levere skjemaene og få kontonumrene og sånt da.
Disse pengene kommer nå iallefall ekstra godt med da. I tillegg til det vi sparer for dem
Bare et spørsmål om dåpslue:
I går når vi prøvde på dåpsluen, så passet den ikke. Svigermor ringer og spør om det er en søm der som man kan sprette opp og så sy sammen igjen etterpå.
Vi så ikke noe søm, men det var visst en. Denne er sydd med symaskin. Hun hadde med seg moren sin og hun er syerske.
Nå glemte hun og sy den igjen før hun gikk, så nå må vi sy den tilbake igjen før vi leverer den tilbake til butikken i morgen, men vi har ikke symaskin, så vi må jo sy for hånd, men det blir ikke like fint. Vi vet ikke en gang om det er lov til å gjøre dette.
Jeg vil ikke ha noe trøbbel, men i følge svigermor så kan man jo så og si gjøre alt. Vi kan risikere at vi nå må erstatte luen pga dette.
Sambo kommer helt sikkert til å forklare saken til butikken i morgen, men jeg føler vi har gått litt over streken med dette.
Jeg sa at jeg ikke ville ha noen problemer med dette da vi faktisk har leid kjolen og luen, men det virket ikke som om at det hjalp noe særlig....