Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-12-2007, 12:57   #1
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,998
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Den ultimate julegave til jente 10 år..???

Eg har 1 julegave igjen å kjøpe. Dette er til lillesøstra mi på 10 år...
Ho har ALT , og eg er tom for ideer...
Eg har ikkje så veldig lyst å kjøpe klær eller leiker, men kva skal eg finne på da da
Tenkte pris: 300-500,- kroner.
Gammel 09-12-2007, 12:59   #2
boo
Veteranmedlem

boo sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 3,042
MP Rating: 0% (0)
boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.
Sv: Den ultimate julegave til jente 10 år..???

Er ho moden nok til å begynne å lese Harry Potter??

Puss puss så får du en suss, puss så får du en suss. Hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss!!
boo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 13:58   #3
Medlem

HunkyDory sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 275
HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.

Er hun glad i film? Jeg har en kusine på 10 år og skal gi henne en norsk barne-/ungdomsfilm som heter "Bare skyer beveger stjernene". En NYDELIG film! Bestilte den på platekompaniet.no. De pleier å være kjappe med å sende.
Gammel 09-12-2007, 14:00   #4
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,883
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Saccosekk?

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 14:43   #5
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,945
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.

Hobbypakke fra panduro?
MatiR er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 18:02   #6
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Verdens navle
Meldinger: 1,111
IngentingTingeling har slått av rykte

Lydbok med feks. Harry Potter?
Gammel 09-12-2007, 20:16   #7
Supermedlem

Lime sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 764
Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.Lime har en strålende fremtid.

Hva med små "gavekort" fra deg?

- En tur på kino.
- En tur på Mc Donalds
- En tur på tivoli.
- En tur på sirkus.

Osv osv. Mye en kan finne på og det må jo være spennende for en søster å kunne bruke for å få tid alene med sin storesøster?

Det er bedre å være liten og tøff enn en stor bløff!!

Lime er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 20:22   #8
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,998
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for mange gode ideer

Skal på en runde igjen på fredag, får sjekke ut ideane da

Men vil gjerne ha fleire ideer
Gammel 10-12-2007, 05:06   #9
Medlem

lillesky sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 248
lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.

Så du helst ikke ville kjøpe klær, men Bik Bok har masse kule Hello Kitty-klær, noe som er ganske pop i den alderen har jeg skjønt.

Hva med en ny genser og kino sammen med deg? Jeg ville også satt pris på en opplevelse sammen med storesøsteren min,
Gammel 10-12-2007, 07:02   #10
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,128
Blogginnlegg: 1
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.

jente mi på 10 ønsker seg gavekort på hm og bik bok og wow butikker.. hun elsker og shoppe og ideeen om att hun kan få gavekort til jul og da kan handle selv har hun fått av ei vennine på skolen. av meg i år får hun idol finale tur til oslo sammen med bare meg... pluss en liten ting unger treet og da selvfølgelig
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:49.