Skulle kose oss i dag hjemme hos foreldrene mine med min far, mine søstre og to av de sine kjærester og mannen, meg, minstemann og niesa mi...
Sitter her nå og hele kvelden er ødelagt.. DEt begynnte da mannen ringte i tre tiden og sa han måtte jobbe i kveld, greit er nå det for penger er jo bra, men bad han da om å komme så vi fikk litt tid sammen siden han har jobbet hele helgen. Han kom ned selvfølgelig og vi planla litt for kvelden. Gikk da opp for meg at jeg ble nødt til å passe våre tre (!) hunder som ikke liker fyrverkeri!

men han hadde ordnet beroligende så det ordner seg nok. Mens mannen dusjet og vi ventet på maten (som selvfølgelig ikke ble ferdig til rett tid) spilte vi spill. sambo til elstesøster er skikkelig dårlig taper og slenger en kommentar til minstesøstern som hun blir lei seg for og går på rommet sitt...
Så er det endelig middag og vi setter oss ned og begynner å forsjyne oss med mat (som forørvig ser deilig ut) mannen sjenker cola til minstemann men kommer på at dette skal han jo ikke ha og heller ut igjen, da blir minstemann helt fortvila og begynner å gråte for han tror jo han ikke får brus så manne fjerner han fra matbordet. Når mannen kommer tilbake sier både jeg og mellomsøstern og fortelle at han må jo forklare gutten hvorfor han ikke får cola, noe som mannen mener han hadde fått med seg, men vi jentene mente han ikke hadde fått det med seg. Når den lille krangelen er i ferd med å gi seg (ser at mannen er lei seg over at han blir kritisert og sagt imot, og det kan jeg godt skjønne) så kommer faren min og begynner å komentere at han ødela jula hans, (noe han absolutt ikke gjorde! pappa tok seg nær av en beskjed som ble gitt til alle i plenum ang å la minstemann være litt i fred fordi han var så oppjaget av forventninger, dette førte til at pappa gikk fra matbordet fem minutter) og nå kunne ikke mannen komme her å ødelegge nyttårsfeiringen også!!!

Ender med at mannen reiser, blir nesten basketak mellom mannen og pappa. Pappa ber heldigvis meg om unnskyldning for at han ødela kvelden min (takk gud for at han skjønnte det!!)
Dro hjem til oss for å snakke med mannen. Fikk snakket med han om hva han ble sint for, og sjekket at det gikk bra med han. Var det faren min hadde sagt. Mannen ville ikke ha på seg å ødelegge julefeiring og nyttårsfeirng da han har nok ødeleggelser på seg fra før av. Han reiste avgårde på jobb og sier han ikke kommer til å være noe mer hos foreldrene mine.....
Sitter her og venter på at klokken skal bli nærmere tolv så jeg kan vekke minstemann så vi kan se litt raketter... er rar stemning her, middagen ble ikke så deilig som den så ut som... og jeg har ingen å kysse på slaget tolv...
jaja... det var langt, men måtte bare få ut litt frustrasjon