Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2002, 13:51   #1
Lois
Gjest

Meldinger: n/a
Dyre fotografbildet?Eller bare jeg som ikke følger med..

Bestilt fotografering av Jacob i anledn.1-årsdagen,og noen forstørrelser av beste bilde til julegaver.Men,HALLLO:2200 er grunnprisen,da får en et album med de 8,tror jeg,beste bildene.Forstørrelser koster opp mot 500,og tillegg dersom en vil ha noe i svart/hvitt koster 450..Dvs.at det totalt kommer opp i 3500-4000 kr,+ rammer.
Dette er jo vanvittig,vet sannelig ikke om jeg har råd før jul,jeg.
Prisene er fra Skien,like overalt??
Vet at jeg jo tross alt kan velge selv,og vil gjerne ha et skikkelig bilde.Men at det var så dyrt hadde jeg ikke i min villeste fantasi drømt om...

fra mamman til Jacob
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2002, 14:35   #2
Veteranmedlem

Svellen sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,902
MP Rating: 100% (1)
Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.

Studio G i Trondheim tar 925,- for 10 prøvebilder. Fikk en lapp i posten med 425,- i rabatt. Så vi kommer til å betale 500,- for 10 prøvebilder.

Prisene for etterbestilling varierer fra ca 400,- og oppover til noen tusen, avhengig av størrelsen.
mars-07
Svellen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2002, 15:15   #3
Medlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 457
MP Rating: 0% (0)
Paris har slått av rykte

'

Sist endret av Paris; 23-10-2003 kl 15:21.
Paris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2002, 15:29   #4
Supermedlem

Madre sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,128
Madre er en ukjent størrelse akkurat nå.

Dyrt er det!!
Har lyst til å gå til fotografen med Andreas nå som han er 1 år, skal sjekke ut litt priser før jeg bestemmer meg ja.

Vil fortelle at i sommer var vi i Italia og da var Andreas 8 mnd, jeg tok han med til fotografen og tok 13 prøvebilder av han, prisen var ubetydelig!!! tenk bare 10 euro! det tilsvarer litt under 80 kr. Det de skulle ha betalt for var etterbestillingen men det var jo småtterier i forhold til her i Norge! Bestillte 4 bilder av prøvebildene. Det var nesten som om jeg hadde lyst til å gå å ta flere prøvebilder de ble jo så fine og var i størrelsen 10x 13.
Sån skulle det ha vært her også, så hadde fotografen blitt flittig brukt opp gjennom årene!
Gammel 07-11-2002, 15:32   #5
Supermedlem

Papilla sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 937
Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.Papilla er fantastisk mot andre.

Heisann

Vi skal snart på 1-års fotografering og der vi skal koster det 1495,- for 8 bilder.
Gammel 07-11-2002, 22:13   #6
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er så dyrt å ta bilder dessverre. Vi tok et års bilder av Elise hos Nyblin og betalte ca. 2000 for åtte bilder + en fin mappe til å sette dem i som står åpen i hylla. Vi etterbestillte blant annet et stort bilde og det kostet 1500 kroner uten ramme! Neste gang vil vi sjekke prisene i Sveits når vi er på ferie der.

Bryllupsbildene våre tok vi i Nederland og der kostet det utrolig mye mindre enn her. Kanskjer 30 % av prisene i Norge og Nederland er ikke så mye billigere enn Norge da.

Et annet tips kan være å sjekke prisene i Sverige og så kombinere en harry-handletur med fotografering. Det har vi lurt på som en alternativ plan B.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2002, 09:51   #7
Medlem

nikita sin avatar

Sted: telemark
Meldinger: 351
nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.nikita er fantastisk mot andre.

hei!!
tok bilde av min lille tulle igår.det har forskjelllige pakketilbud der.
det kommer ann på om du vil ha svart/hvit eller bare farger.eller hvor mange plagg man skal ha.
pakkene ligger fra 1100-2200kr.jeg tok den dyreste til 2200kr for da fikk jeg med en sånn mappe som kan stå framme.halvparten av bildene er svart/hvit og resten er farget.
så har jeg et anntrekk og uten.husker ikke hvor mang plagg man kunne ha.men ho som tok bildene sa jo mindre anntrekk jo bedre.
men skal du forstørre et av bildene etterpå koster det mer.tror et bilde i 30*40 kr 1600kr.
Gammel 14-11-2002, 00:23   #8
Supermedlem

Anitra sin avatar

Sted: Sørpå..i en typisk s
Meldinger: 1,180
Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Da vi tok 1 års bilder av junior betalte vi 900 for 10 fargebilder. På 3-4 av dem var storesøster med. Og da hadde vi fått 4 mnd fotografering med på kjøpet.
Dette er et tilbud de har hos (tror) det er fame fortografer..Forstørring kommer da i tillegg.

Bryllupsbildene våre kostet 3000,- og da var det 20 bilder satt inn i skinnalbum
Anitra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:09.