Jesper ble døpt i går og alt gikk fint....
Vi hadde bestemt at jeg skulle bære han, da mannen min bar eldstemann. Alt vel, bortsett fra at gudstjenesten varte i 2 timer. Jeg kjente virkelig at gutten veier 8.5 kg, var helt nummen i armene etterpå

. Det ble litt ekstra, fordi en av de andre dåpsbarna skrek hele tiden og dermed var de andre også stadig vekk på nippen. For å forhindre at Jesper også tok av, ble det intens rugging fra min side.
Selskapet gikk over all forventning (uten alkohol

) og Jesper sov seg nesten gjennom alt sammen.
Klokka ble nesten halv syv før vi var ferdig med rydding og da vi skulle hjem med slitne unger startet ikke bilen

. Jesper ble mer og mer krakilsk, puppene ble tomme og han skjønte vel ikke hvorfor det aldri ble kveld. Storebror fløy og maste i et sett og mamma fikk kortere og kortere lunte. Mye frem og tilbake, alle de gjenværende mennene hadde sine teorier om hva som var galt, så ble det bestemt at vi skulle kjøres hjem. Alt pikk pakk ble flyttet over i andre biler og hjem det bar.....
Klokka var 22.30 før Jesper endelig sovnet og da slang vi bena på bordet. En liten sjekk til

før vi skulle legge oss og hva finner vi der? Jo, han ligger i en innsjø av

. Etter full skifting av han og seng bar det i seng. Dagen i dag har bare vært klesvask, oppvask, sutring fra stor og liten, klesvask, oppvask osv.
Dette måtte bare ut

.
Dåpsdagen til Jesper blir aldri glemt

.