Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2008, 22:01   #1
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,474
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
falskt juletre

ikke få panikk nå....pust lettet ut...det er lenge til jul...slapp av....

meeeeen...

jeg er tidlig ute...og tenker allerede på julen..
er ikke fult så ille enda..meeen...
i fjor husker jeg at jeg så noen helt fantastisk fine falske juletre...mener å huske de var fra USA

er det noen som vet av noen som selger flotte juletre nå? noen på ebay kanskje

håper på hjelp selv om vi er midt i juli
__________________

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 12:46   #2
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,474
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

da prøver jeg å dytte på denne nå...kanskje flere er i juletremodusprat
__________________

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 13:25   #3
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,700
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

Jeg er sikkert i mer julemodus enn hele NM tilsammen. Jeg begynner allerede i februar å glede meg til jul.
Jeg bruker falskt juletre både pga. min manns allergier, men også fordi jeg ikke liker tanken på 15.000 små insekter kravlende rundt i huset. Ikker barnåler heller. *finslig*

Jeg har et tre som ser ganske ekte ut, i grunnen. Ingen har sett noe forskjell her, om de ikke går helt borti og studerer det. Det er ganske fint. Tror faktisk vi kjøpte det på Europris, kostet 399,- eller noe sånt. Det er et rent HELVETE å sette opp, for greinene må brettes ut osv, men det er verdt det, for når man har brettet ut alle grener og kvister, ser det ganske så naturtro ut.
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 21:41   #4
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,474
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

vi har et vanlig fake et som ser helt ok ut

men i fjor kom jeg over noen som hadde kjøpt tre med intrigert lys i..nesten litt fiberobtiske lys om jeg ikke husker feil...

mener også at de ikke var å få kjøpt i norge...
nå er vi enda nærmere jul...kanskje noen kan hjelpe nå
__________________

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 16:05   #5
Medlem
 
Rille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 84
MP Rating: 0% (0)
Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.
Sv: falskt juletre

Heisann!
Spør på møbel/interiørbutikker om de kan skaffe deg et sånt tre. De kan ha dem i bestillingskatalogene sine selv om de ikke har trærne inne. Vårt tre kostet ca 2000 i innkjøpspris + moms (importert gjennom en venns firma)
så dette er dyre juletrær å selge i butikk.
Håper du får tak i drømmetreet ditt
__________________
Rille...
Rille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 09:44   #6
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,474
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

vennen din har ikke lyst til å importere for meg også da

he he nei da...

dytter litt i denne i samme slengen jeg...
__________________

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 19:04   #7
Medlem
 
Rille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 84
MP Rating: 0% (0)
Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.
Sv: falskt juletre

Sorry.......blir vanskelig. Hadde nok vært enklere om vi bodde nærmere hverandre, men det er noen 100 mil imellom
__________________
Rille...
Rille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 20:46   #8
Seniormedlem
 
Humle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,180
MP Rating: 0% (0)
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

Lurer på om ikke Bohus hadde et sånnt tre i fjor..
__________________
Ha en fantastisk fin dag!
Humle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 08:01   #9
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,474
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: falskt juletre

hmm får følge litt med i år da..men litt kjipt om jeg venter for lenge også viser det seg at jeg bare får skaffet et slik jeg vil ha i utlandet...
__________________

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 09:36   #10
Seniormedlem
 
Lucie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Jar
Meldinger: 2,108
MP Rating: 0% (0)
Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.
Sv: falskt juletre

Jeg har et kjøpt på Skeidar for to år tilbake. Krever litt montering, men det blir fin-fint til slutt! Kostet vel 799 eller 899 mener jeg å huske
__________________
Lucie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com