Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2002, 20:23   #1
Supermedlem

Bechus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 533
MP Rating: 0% (0)
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.
Farsdag!

På søndag er det farsdag.
Har DU tenkt å gjøre stas på pappan da?
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for til helgen er det liksom så mye som skjer, skal holde bryllupsfest for onkel`n min her i vårt hus på fredag, lørdag skal vi holde 50-års fest for mamma.
Puh! det blir vel litt mye, men kommer sikkert til å finne på noe kjenner jeg meg rett.

Så hva er din plan da?

Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2002, 21:06   #2
Supermedlem

Lene2 sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Spania
Meldinger: 846
Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.Lene2 er bare skikkelig grei.

Skal lage fot og håndavtrykk av Oliver med et nydelig dikt jeg fant her inne og ramme det inn

Kan hende det blir en aldrig så liten ostekake på ham også !!

Gammel 05-11-2002, 21:09   #3
Seniormedlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,953
Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.Nutta er som en lysfontene.

Tror ærlig talt det ikke blir noe spesiellt.
Pappan i huset her er ikke noe flink til å følge opp andre, så jeg synes ikke han fortjener noe ekstra oppmerksomhet.
Sove lenge gjør han hver dag han ikke jobber.

Synes det er litt dumt at han er sånn, for jeg er vokst opp med at vi gjorde stas på mamma og pappa den dagen. Men han har aldri gjort det, og bryr seg ikke noe om det.

Synes egentlig det er litt flaut å skrive dette, men ville være ærlig.

Mamma til 4, men lille Maren hviler i bestefars armkrok.
Nutta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2002, 21:27   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har bestilt t-skjorte med bilde av johan på håper jeg får den før helga da.....

Og så tenkte jeg å bake en kake til han, og lage frokost da! Den store go`gutten må jo også gjøres litt stas på
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2002, 22:35   #5
pandora
Gjest

Her hadde ammetåka slått til for fullt (bruker det som unnskyldning, jeg)...vi feira farsdag søndag som var, vi...var helt sikker på at det var da, jeg, og da overbeviste jeg mannen min om det også...jaja...han fikk hjemmelaget kort av dattera vår, og kake.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2002, 22:45   #6
pie80
Gjest

Her i huset er far i nordsjøen .
Vi får sende gode tanker, og snakke lenge i tele fonen med han
Gammel 05-11-2002, 22:51   #7
Medlem

LilleMusMei sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt i Norge
Meldinger: 140
LilleMusMei er en ukjent størrelse akkurat nå.LilleMusMei er en ukjent størrelse akkurat nå.

Liker jo å gjøre litt stas på min snille mann .
Tenkte å kjøpe noe som han trenger - som nye hansker og lue.
Kanskje får han sove litt lenger også...og en kake for det har jo jeg lyst på!
Gammel 05-11-2002, 23:25   #8
karic
Gjest

Far i huset skal få avtrykk av hånda til lillegutt, og et dikt. De to store barna får tegne noen tegninger. Ellers så blir det god frokost og kake som er fars favoritt...
Gammel 05-11-2002, 23:59   #9
Supermedlem

Trampoline sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: I Nord
Meldinger: 1,196
Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.

ops.........jeg hadde nesten glemt at det var farsdag snart Her var det jo noen bra forslag, får bare hive meg rundt og planlegge litt. Må jo gjøre litt stas på Snuppi pappaen
Gammel 06-11-2002, 10:00   #10
Marieta
Gjest

har ikke tenkt så langt ennå,men noe må jeg finne på.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:26.